Terug

Annulering bestelling ear booms

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: FNAC BELGIUM

23/11/2023

Ik bestelde op 11 november 2023 2x BOOM voor 39 euro via de webshop, deze bestelling werd voorbereid en dan plots geannuleerd zonder enige vorm van communicatie. Op 14 november kreeg ik een mail dat het wegens een foutieve prijsaanduiding geannuleerd word en kreeg ik een voucher van 10€ .Mag ik u er vriendelijk op wijzen dat een bestelling een bindende overeenkomst is (zie wetboek artikel 5.69 en 5.70). Het ging hier volgens mij duidelijk niet om een fout, aangezien de promoprijs meermaals terugkwam en niet onwaarschijnlijk laag was. Dit product bestaat als jaren op de markt, een korting van 50% à 60% in vergelijking met elders is dan niet ongezien. Indien het exacte product niet meer op voorraad is, mag u mij de BOOM opsturen van zodra het in voorraad is of een andere kleur opsturen. Graag ga ik met u schriftelijk in overleg om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet Deprez Kurt 

Berichten (2)

FNAC BELGIUM

Naar: K. D.

24/11/2023

Cher Client, Chère Cliente,Nous vous remercions pour votre mail.Nous recevons une très grande quantité de mails.Afin de vous aider le plus rapidement possible, vous pouvez retrouve notre lien vers les questionsréponses les plus fréquentes via s:www.fr.fnac.be/faqSi vous ne trouvez pas la réponse à votre question ci-dessous, nous vous invitons à reprendre contact avec nous en faisant un reply sur le présent mail.Bien à vous,Fnac.be____________________________Beste klant,Bedankt voor je e-mail.We krijgen veel mails te verwerken.Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen, vind je hier de vaakgestelde vragen en antwoorden via deze link: s:www.nl.fnac.be/faqHeb je het antwoord op je vraag niet gevonden, dan vragen we je om contact met ons op te nemen door een reply te doen op deze mail.Met vriendelijke groeten,Fnac.be

K. D.

Naar: FNAC BELGIUM

24/11/2023

Beste, Ik heb al telefonisch contact met jullie opgenomen.de tegoedbon van 10 euro interesseert me niet.Ik wil, net als vele andere mensen die exact het zelfde meegemaakt hebben met de aankoop van de boom 3, dat we krijgen hetgeen we besteld hebben. De boomer aan de bestelde prijs.Als het een foute prijsaanduiding was, is dit jullie schuld. De consument koopt aan de prijs die op jullie site staan, dus zijn jullie verplicht deze op te sturen. zie wetboek artikel 5.69 en 5.70Groeten Sara


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform