Terug

Annulering bestelling door Fnac

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. T.

Naar: FNAC BELGIUM

01/12/2023

Ik bestelde een draagbare luidspreker Ultimate Ears Boom3 tijdens blackFriday die 39€ kostte op de website ipv 119€. De luidspreker stond meer dan24 uur aan deze prijs geafficheerd en werd door mij volledig betaald. Na hetweekend werd de bestelling geannuleerd door Fnac en stond de luidsprekeraan 139€ op hun website. Er was dus geen stockprobleem en deprijsvermindering bedroeg minder dan 70%. Ik kreeg een mail om te meldendat de bestelling geannuleerd werd en ik 38,70€ terug zou gestort krijgen,minder dan ik dus initieel betaald heb voor de luidspreker. Ik heb nog geengegevens doorgegeven voor de terugbetaling aangezien ik principieel mijngoederen wens te ontvangen voor de contractueel overeengekomen prijs. Ikheb contact opgenomen met de klachtendienst doch zij meldden mij dat defoutieve prijsaanduiding buiten hun wil om gebeurde en zij dus het rechthebben om mijn aankoop te annuleren. Momenteel krijg ik heb antwoordmeer op mijn mails met tegenargumenten.

Berichten (3)

FNAC BELGIUM

Naar: D. T.

05/12/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Zoals u wellicht hebt gemerkt toen u uw bestelling plaatste, was de prijs van het product dat u bestelde verkeerd.Door deze foutive prijsaanduiding zijn wij echter genoodzaakt je bestelling te annuleren.We bevestigen dat het bedrag dat terugbetaald werd effectief Eur39,00 is.Wij verontschuldigen ons oprecht voor deze fout en voor de annulering van de bestelling. Wij hopen dat dit betreurenswaardige incident geen afbreuk zal doen aan uw loyaliteit, uw vertrouwen in ons merk en onze goede trouw.Hiernaast menen wij dan ook dat wij het recht hadden de bestelling te annuleren.Wij nemen rekening met uw opmerkingen en zullen in de toekomst nog zorgvuldiger omgaan met de informatie die wij op onze website vermelden.Wij hopen op je begrip.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

D. T.

Naar: FNAC BELGIUM

05/12/2023

Ik bestelde een draagbare luidspreker Ultimate Ears Boom3 tijdens blackFriday die 39€ kostte op de website ipv 119€. De luidspreker stond meer dan24 uur aan deze prijs geafficheerd en werd door mij volledig betaald. Na hetweekend werd de bestelling geannuleerd door Fnac en stond de luidsprekeraan 139€ op hun website. Er was dus geen stockprobleem en deprijsvermindering bedroeg minder dan 70%. Ik kreeg een mail om te meldendat de bestelling geannuleerd werd en ik 38,70€ terug zou gestort krijgen,minder dan ik dus initieel betaald heb voor de luidspreker. Ik heb nog geengegevens doorgegeven voor de terugbetaling aangezien ik principieel mijngoederen wens te ontvangen voor de contractueel overeengekomen prijs.

FNAC BELGIUM

Naar: D. T.

08/12/2023

Beste,Bedankt voor u schrijven, hoewel we de situatie betreuren, kunnen we deze bestelling niet verwerken.Naar aanleiding voor dit ongemak heeft u als klant dan ook van ons reeds een commerciele geste verkregen in de vorm van een promo code ter waarde van 10 euro , wij blijven dan ook als bedrijf bij ons standpunt.Hopend op uw begrip,Met vriendelijke groeten,Johanfnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform