Terug

Annuleren van werkzaamheden en terugkrijgen voorschot

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. D.

Naar: MURPROTEC

28/11/2023

Beste , wij hebben een contract aan gegaan met vertegenwoordiger Sergio Murgia en hebben een voorschot betaald van 1171,46 euro . De metingen die gebeurd zijn , zijn aangepast door de werfleidster Natalie Verstraete . De muur in onze zoon zijn kamer kon niet geïnjecteerd worden daar het Ytong muren zijn . dus het bedrag moest aangepast worden . Nadat de weefleidster bij de buren is geweest en ongerustheid van onze buurvrouw en ook het niet exact kunnen zeggen hoe dik onze muur en die van de buurvrouw is , hebben wij besloten om af te zien van het contract om geen onnodige schade aan onze muren te krijgen . Ook zouden we ons voorschot willen terugkrijgen en annulering van de kredietopening natuurlijk . Daar we de werken NIET laten uitvoeren . We hebben al enkele e-mails verstuurd , maar hebben daar geen antwoord op gekregen.

Berichten (1)

MURPROTEC

Naar: H. D.

29/11/2023

Goedemorgen.Ik heb GISTERENOCHTEND het interne annuleringsdocument voor deze klant ontvangen en exact 2 minuten later was de opdracht al gegeven om dit dossier te annuleren en het voorschot terug te betalen.Ytong kan immers niet behandeld worden tegen opstijgend vocht.Er is dus helemaal geen geschil waarover een dialoog moet opgestart worden.Ik vind dit een zr voorbarige en zeer vreemde manier van werken van jullie om zoiets zomaar publiek op het web te zetten.Gelijk wie kan dus, om gelijk welke reden, klant of imaginaire klant, over gelijk welk bedrijf een klacht publiek maken op jullie site ?Michel RendersMurprotec NV_________________


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform