Terug

annuleren van reservering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. A.

Naar: Social Deal BV

21/01/2018

Na een online reservering (waarbij de mogelijkheid bestaat om op de website een uur en datum van reservering te kiezen) krijgen we telefoon van de aanbieder dat we niet kunnen komen om te eten omdat alles volzet is. Na enkele malen terug te proberen (achteraf) is steeds de zaak volzet. Nu claimen ze dat ik niet zou gebeld hebben achteraf. Ongeacht het feit dat ik terug gebeld heb of niet vind ik dat ik recht heb op de volledige terugbetaling aangezien ik de keuze had om te reserveren op 29/08/2018 op een bepaald tijdstip. De aanbieder moet er ofwel ervoor zorgen dat de site aangeeft dat het niet meer mogelijk is om te reserveren wanneer er geen mogelijkheid bestaat om te reserveren ofwel moet de reservering kunnen doorgaan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform