Terug

Annuleren van reservatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Bongo

19/05/2021

Beste, ik reserveerde een hotel in Nederland met een Bongobon, de reservatie werd goedgekeurd. Ik reserveerde op zondag 16/05/21 voor weekend erop 22-23/05/21.Zelf daarna eens via telefoondienst Belgische Overheid geïnformeerd hoe het zat met de coronamaatregelen in Nederland en ik kreeg te horen dat als je naar Nederland gaat je 10 dagen in quarantaine moet.Dus via Bongo de reservatie willen annuleren maar dat werd geweigerd. Het hotel in Nederland ook getelefoneerd maar die zeggen dat doordat ik via een externe organisator gereserveerd heb, ik via die weg moet annuleren.Ik begrijp niet dat Bongo reservaties laat doorgaan naar landen die niet bereikbaar zijn door corona. Zij zijn toch ook gedeeltelijk reisbureau??


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform