Terug

Annuleren geveild object

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Catawiki

03/05/2024

Beste , laatst won ik op veilingsite Catawiki een object voor 60 euro. Dit object is echter veel meer waard dan dat. Na betaling kreeg ik een mail dat de verkoop geannuleerd werd omdat de verkoper het object niet wil versturen. Ik heb dit object eerlijk gewonnen voor 60 euro , maar eigenlijk heeft het een waarde van 300 euro. Catawiki zegt me mijn geld terug te geven . Maar 60 euro is niet de waarde van mijn object. Ze zeggen ook de verkoper te zullen beboeten , maar strijken deze boete zelf op . Als ik een object gewonnen heb op een veiling , is dit toch mijn object en zou ik toch in principe de prijs mogen bepalen van mijn object. Ik wou u dan ook vragen of dit zomaar kan , want op deze wijze kan zo n veilingsite eender wat object annuleren om welke reden dan ook. Mvg Svensven.van.nauw@hotmail.com

Berichten (1)

Catawiki

Naar: S. V.

03/05/2024

Beste gebruiker,Bedankt voor je bericht aan onze Klantenservice.Om je de beste service te bieden en je snel te kunnen helpen, verloopt al onze communicatie via ons helpcentrum.We kunnen je het snelst helpen als je contact met ons opneemt via een artikel dat over hetzelfde onderwerp gaat als je vraag. Als het artikel je vraag niet beantwoordt, kun je de klantenservice bereiken via de "Contact" knop.Klik op de volgende link om naar ons helpcentrum te gaan: s:www.catawiki.com/nl/help Voor meer uitgebreide informatie, zie onze : s:www.catawiki.com/nlages/terms-of-useWij hopen je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd en wensen je veel succes in onze veilingen!Let op: dit is een automatisch gegenereerd bericht. Antwoorden op deze e-mail worden niet gelezen.: s:www.catawiki.com/nlages/terms-of-useWij hopen je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd en wensen je veel succes in onze veilingen!Let op: dit is een automatisch gegenereerd bericht. Antwoorden op deze e-mail worden niet gelezen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform