Terug

Annuleren en terugbetaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

H. A.

Naar: TV Outlet

16/10/2025

Eind augustus tv besteld. 3 weken later mail ontvangen dat bestelling is vertraagd ivm leverancier problemen. Week geleden weer een mail ontvangen dat de bestelling is vertraagd. Ordr nr. 95882. Deze week een mail geschreven dat ik mijn bestelling wil annuleren en zsm mijn geld terug wil. Daarop een mail ontvangen dat ze een tv kunnen aanbieden voor een bepaalde prijs die direct leverbaar is. Hierop gereageerd dat ik dit niet wil, en dat ik mijn bestelling wil annuleren en mijn geld terug wil. Hierop geen reactie ontvangen. Ik lees namelijk heel veel slechte reacties dat reacties verwijderd worden, dat mensen hun geld niet terug krijgen etc. Ik wil mijn bestelling annuleren en zsm mijn geld terug ontvangen.

Berichten (1)

TV Outlet

Naar: H. A.

18/10/2025

Wij hebben reeds binnen 10 uur na ontvangst van de email van de klant gereageerd. Met vriendelijke groet, Martijn Jansen TV Outlet Service Specialist www.TVoutlet.tv Een TV voor iedere portemonnee! ---- op Do, 16 Okt 2025 20:30:31 +0200 Klachtenklachten@test-aankoop.be schreef ---- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform