Beste, Airco besteld op 26/04/2021 met de belofte dat deze voor de zomer zou geplaatst wordenTechnieker ter plaatse geweest op 03/06/2021,maar had het nodige materiaal niet mee en kon deze ook niet plaatsen in de gewenste ruimte( helaas niet leesbaar op blad 2 in bijlage)Op 09/08 heb ik de firma telefonisch gecontacteerd om deze interventie te annuleren.Dit was geen probleem voor hen.Op 21/09 krijg ik een brief in de bus met vermelding dat ik schadevergoeding moet betalen , alsook dat de technieker niet mocht langskomen voor een oplossing en dat ik al een airco had laten plaatsen.( leugen )Zij vermelden ook dat de stops van mijn radiator de doorgang van de airco zouden blokkeren, maw kon de airco niet in de slaapkamer geplaatst worden.De meeste zaken zijn telefonisch verlopen, zoals 3x een interventie uitgesteld, aangezien de firma een dag voordien belt om te plaatsen. Aangezien ik voor de plaatsing van de hoogtewerker al een aanvraag moet doen om 1tot 2 parkeerplaatsen vrij te houden voor mijn deuren en ook omdat ik geen verlof kon krijgen op het werk zijn deze plaatsingen uitgesteld geweest.Daar ik op een appartement ( duplex) woon, is het dak een gemeenschappelijk deel, waarvoor ik via de syndicus een aanvraag heb gedaan die negatief was, waardoor ik dus genoodzaakt ben/was om deze airco te annuleren.Toen ik dit aan Izicool telefonisch gemeld heb, was het geen probleem, ze hadden genoeg aanvragen voor airco'sWaarom moet ik dan een schadevergoeding betalen van 55%?Bedrijf : IZICOOL - Doenaertstraat 4 - 8510 MarkeTel : 056 24 94 94E-mail : info@aqua-service.beBestelbonnr 210412-229 : airco horizontaal zonder buitenunit,met verluchtingsgaten( champignons)Prijs 3050,00 plaatsing inbegrepenMinimum 6 telefoongesprekken onder het vaste nummer, er waren ook gesprekken via GSM en anoniem van hun kantMvg, Van den Broeck V