Ik ben sinds 01/12/2021 bij een andere leverancier. Er is door MEGA begin februari 2022 een slot'factuur' gestuurd die eigenlijk een creditnota (9220121551) was: ik zou €63,97 terugkrijgen voor 25/02/2022. Toen bleek dat ik echter niets ontving, probeerde ik MEGA te bereiken. DAT BLEEK ONMOGELIJK! Eind februari en gedurende de ganse maand maart heb ik 8 keer gebeld (na keuzemenu eeuwig deuntje (misschien omdat ik NL koos als taal???)), tal van mails verstuurd, uw online formulier ingevuld, 4x op Twitter contact gezocht (op 7/03, 9/03, 10/03 en 09/04)... Het bleek niet mogelijk iemand van MEGA te pakken te krijgen...Uiteindelijk krijg ik eind april via e-mail te horen dat het om een fout gaat en er geen creditnota is... En dan een week later krijg ik een FACTUUR van €64,02! (Een factuur nota bene waar nog eens €75 vaste vergoeding aangerekend wordt voor 1,5 maand!). Dit is 6 MAANDEN nadat ik van leverancier ben veranderd.Toen ik vroeg naar het waarom van deze gekkigheid - ik vroeg een verklaring - kreeg ik (nu ging het wel snel als er te betalen valt (of een nieuwe klant betreft) reageert men véél sneller dan wanneer het andere vragen betreft natuurlijk) het antwoord dat het een interne fout betreft. Dat is uiteraard niet voldoende als verklaring. Dat zoiets 6 maanden na datum nog kan gebeuren, roept toch wel vragen op. Over de IT situatie bij MEGA, alsook over de communicatie.Ik vroeg naar een ietwat inhoudelijkere verklaring, want ik vertrouwde dit niet. MEGA zou gewoon 'abusievelijk' 'foutieve' facturen (want: interne fout) naar nietsvermoedende klanten kunnen sturen in de hoop dat ze tot betaling overgaan. Wat niet weet, niet deert, toch?Uiteraard hoor ik allesbehalve een verklaring. En dus ga ik niet over tot de betaling van deze factuur.Bovendien is er iets raars aan de hand wanneer ik mijn account bekijk in MEGA's klantenzone. Ik blijk 2 adressen te hebben (2x hetzelfde) en de eindafrekening van het laatste volledige jaar klantschap staat bij geen enkel adres vermeld!Als deze factuur legitiem is, kan het toch niet moeilijk zijn om mij te zeggen waarom die creditnota zomaar geannuleerd werd, en ik in de plaats een factuur kreeg, 6 maanden na het afsluiten van het contract? En die uitleg moet wat fundamenteler zijn dan een interne fout.