Terug

Annulatieverzekering Europ Assistance

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Europ Assistance Belgium

22/03/2023

Beste,Ik had een reis gereserveerd bij Centerparcs met annulatie verzekering. Paar weken geleden heeft mijn zoon zijn been gebroken, redelijk complex breuk waardoor hij ook tot over de knie in de gips zit voor min 6 weken.Op aanraden van de dokter heb ik de reis geannulleerd. Ik dacht dat dit vlot ging gaan aangezien ik annulatie verzekerking had.Bij centerparcs verwijzen ze u door naar Europ Assistance.Vanaf hier loopt het dus echt mis.Had alle info verzameld bewijs dokter en betaling, annulatie en reservering center parcs.Volgens europ assistance had de dokter niet alle nodig velden ingevuld, ik heb 3 maal gevraagd welk veld volgens hun nog moest ingevuld worden maar kreeg telkens automatisch hetzelfde antwoord (alsof ik tegen een robot bezig was).Na de 3 keer werd mijn claim zonder enig feedback geweigerd.Ik heb toen opnieuw nieuwe claim ingediend maar deze werd na een dag opnieuw zonder feedback gewoon gesloten.Ik probeer nu te bellen naar hun maar daar geraak niet binnen en als ik in de namiddag nog eens probeere kreeg ik de melding dat ze enkel in de voormiddag telefonisch bereikbaar zijn.Snap niet waardoor hier zo moelijk over gedaan wordt en zo slecht gecommuniceerd. Eerlijk gezegd geen idee wat ik nog kan doen. Voel me machteloos en maakt dus kwaad. Waarom heb je dan eigenlijk een annulatie verzekering ...

Berichten (2)

Europ Assistance Belgium

Naar: D. V.

23/03/2023

BesteWij hebben uw bericht goed ontvangen.De verzekering wordt echter niet door Europ Assistance Belgium beheerd maar door ons internationaal platform.Vermits wij geen toegang hebben tot het dossier, verzoeken wij u uw bericht voor verder gevolg door te sturen naarcomplaints@roleurop.comMet vriendelijke groetenComplaints HandlingEurop Assistance BelgiumA:Kantersteen 47 1000 Brussel /BruxellesE:complaints@europ-assistance.be

D. V.

Naar: Europ Assistance Belgium

23/03/2023

van het kastje naar de muur ...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform