Beste,Ik had een reis gereserveerd bij Centerparcs met annulatie verzekering. Paar weken geleden heeft mijn zoon zijn been gebroken, redelijk complex breuk waardoor hij ook tot over de knie in de gips zit voor min 6 weken.Op aanraden van de dokter heb ik de reis geannulleerd. Ik dacht dat dit vlot ging gaan aangezien ik annulatie verzekerking had.Bij centerparcs verwijzen ze u door naar Europ Assistance.Vanaf hier loopt het dus echt mis.Had alle info verzameld bewijs dokter en betaling, annulatie en reservering center parcs.Volgens europ assistance had de dokter niet alle nodig velden ingevuld, ik heb 3 maal gevraagd welk veld volgens hun nog moest ingevuld worden maar kreeg telkens automatisch hetzelfde antwoord (alsof ik tegen een robot bezig was).Na de 3 keer werd mijn claim zonder enig feedback geweigerd.Ik heb toen opnieuw nieuwe claim ingediend maar deze werd na een dag opnieuw zonder feedback gewoon gesloten.Ik probeer nu te bellen naar hun maar daar geraak niet binnen en als ik in de namiddag nog eens probeere kreeg ik de melding dat ze enkel in de voormiddag telefonisch bereikbaar zijn.Snap niet waardoor hier zo moelijk over gedaan wordt en zo slecht gecommuniceerd. Eerlijk gezegd geen idee wat ik nog kan doen. Voel me machteloos en maakt dus kwaad. Waarom heb je dan eigenlijk een annulatie verzekering ...