Terug

Annulatiekosten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. G.

Naar: Proximus

08/02/2024

Op 5 januari mijn abonnement bij Proximus laten deactiveren. Hierna kreeg ik het bericht dat ik het geleende materiaal (Modem b-box & TV Box) moest terugsturen via de Post. Indien ik dit niet voor 29/01/2004 deed, moest ik deze betalen, met een totaal bedrag van €248,00.Jammer genoeg heb ik nooit een adres en verzendcode gekregen om mijn materiaal op te sturen. Hierover heb ik hun helpdesk meermaals gecontacteerd. - Eerste maal was de colclusie: “Er is een technische fout opgetreden langs onze kant, binnen de 48 uur krijgt u het label via mail toegestuurd.”- Nadat ik een week later geen mail heb gekregen, heb ik nog eens contact opgenomen, met volgende conclusie: “Vreemd dat dit misloopt. Ik vind inderdaad geen label terug. U kan uw materiaal ook altijd in een Proximus winkel binnen brengen.”Dit heb ik dan ook gedaan op 27/01/2024, waarvan ik ook een bewijs heb meegekregen.Op 08/02/2024 krijg ik de mail, dat er op 05/02/2024 aan aanrekening is aangemaakt voor het bedrag van €248,00.Na opnieuw contact te hebben gehad met hun helpdesk, ben ik eigenlijk geen stap verder gekomen.(Ik had ook graag delen uit ons gesprek gedeeld, maar ze wouden mijn gesprekgeschiedenis niet delen met mij. Ookal denk ik dat ik dit GDPR-gewijs zou moeten kunnen opvragen)

Berichten (2)

Proximus

Naar: K. G.

13/02/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-08-16.35.39.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005875875] Ref. [THREAD_ID:1921005875875]

K. G.

Naar: Proximus

13/02/2024

Beste,Zou ik ook ergens op papier / mail te zien kunnen krijgen dat deze factuur niet meer betaald dient te worden? Momenteel zie ik dat deze nog altijd actief staat, en ik zou het toch ook graag ergens zien staan.Alvast bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform