Op 5 januari mijn abonnement bij Proximus laten deactiveren. Hierna kreeg ik het bericht dat ik het geleende materiaal (Modem b-box & TV Box) moest terugsturen via de Post. Indien ik dit niet voor 29/01/2004 deed, moest ik deze betalen, met een totaal bedrag van €248,00.Jammer genoeg heb ik nooit een adres en verzendcode gekregen om mijn materiaal op te sturen. Hierover heb ik hun helpdesk meermaals gecontacteerd. - Eerste maal was de colclusie: “Er is een technische fout opgetreden langs onze kant, binnen de 48 uur krijgt u het label via mail toegestuurd.”- Nadat ik een week later geen mail heb gekregen, heb ik nog eens contact opgenomen, met volgende conclusie: “Vreemd dat dit misloopt. Ik vind inderdaad geen label terug. U kan uw materiaal ook altijd in een Proximus winkel binnen brengen.”Dit heb ik dan ook gedaan op 27/01/2024, waarvan ik ook een bewijs heb meegekregen.Op 08/02/2024 krijg ik de mail, dat er op 05/02/2024 aan aanrekening is aangemaakt voor het bedrag van €248,00.Na opnieuw contact te hebben gehad met hun helpdesk, ben ik eigenlijk geen stap verder gekomen.(Ik had ook graag delen uit ons gesprek gedeeld, maar ze wouden mijn gesprekgeschiedenis niet delen met mij. Ookal denk ik dat ik dit GDPR-gewijs zou moeten kunnen opvragen)