Terug

Annulatiefactuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

H. Y.

Naar: Eneco

19/06/2024

Geachte mevrouw/heer Factuur 141011727466 werd mij op 19/09/2023 overgemaakt door Eneco. Dit betreft de jaarafrekening, waarbij ik een tegoed kreeg teruggestort van 1079,07 euro. Een goed half jaar later, krijg ik op 18/06/2024 een annulatiefactuur voor bovengenoemde factuur doorgestuurd van Eneco, met het verzoek hetzelfde bedrag van 1079,07 euro terug te storten. Er wordt geen enkele verduidelijking geboden door Eneco waarom ik dit exacte bedrag terug moet betalen aan hen. Ik ga niet akkoord met deze werkwijze en ik eis een duidelijk factuur met de verrekende injectie die ik tegoed heb. Ik wens te benadrukken dat dit over geen alleenstaand geval gaat, aangezien er gelijkaardige klachten bij Testaankoop geregistreerd staan. Ik wens zo spoedig mogelijk feedback over deze kwestie.

Berichten (1)

Eneco

Naar: H. Y.

17/07/2024

Beste Hatice,We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop.In bijlage een chronologisch rekeningoverzicht betreffende je facturatie. We hebben op 18-6-2024 twee afrekeningen moeten annuleren (rood) omdat we een rechtzetting dienden te doen in jouw facturatie. Op 25 en 27 juni 2024 hebben we je gecorrigeerde afrekeningen opgemaakt. Je tegoed is op 28-6-2024 terugbetaald.Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, ik help je graag verder.Alvast een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,TomCustomer Relations Exception Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.be Klimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: woensdag 19 juni 2024 18:30Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.comOnderwerp: Annulatiefactuur‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform