Terug

Annulatiefactuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. W.

Naar: Engie

09/09/2023

Beste Ik kreeg onlangs een annulatiefactuur van Engie van €702,70. Dit exact zelfde bedrag kreeg ik op 11 maart 2023 als afrekening. Nu moet ik dit bedrag terug betalen. Contact opgenomen met Engie, hun uitleg is dat ze andere gegevens hebben doorgekregen van Fluvius. Ik heb beide facturen vergeleken en alle cijfers (verbruik, netwerkkosten,..) zijn bij beide facturen identiek hetzelfde. Ik ga niet akkoord dat ik plots dit bedrag moet terug betalen zonder enige aanleiding en wil dat deze factuur geschrapt word.Mvg

Berichten (2)

Engie

Naar: L. W.

11/09/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

L. W.

Naar: Engie

14/09/2023

Jammer, een standaard antwoord.. geen oplossingen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform