Beste,We hebben je klacht via Test Aankoop goed ontvangen.Wegens een technische storing was het niet mogelijk om je jaarafrekening opnieuw op te maken. Dit probleem is in tussentijd verholpen waardoor we vandaag de afrekening opnieuw hebben opgemaakt. Ook je aardgas afrekening voor de periode van10/11/2021-25/10/2022 zit hierbij. Deze afrekening is een bijbetaling omdat er de afgelopen maanden ook geen voorschotfacturen opgemaakt zijn. Hierdoor dien je het aardgasverbruik van 10/11/21-25/10/22 bij deze afrekening volledig te betalen.Momenteel verwerken we de gegevens voor je elektriciteitsafrekening nog van het afgelopen jaar, deze mag je binnenkort verwachten.Omdat je de geannuleerde teruggave van Eur834,89 nog niet hebt teruggestort dien je deze wel bij op te tellen bij de bijbetaling van deze afrekening. De aanmaankost dat hierop aangerekend was heb ik alvast geannuleerd.Dit zorgt voor het huidige openstaande saldo van Eur1525,52. Dit bestaat uit de geannuleerde terugbetaling van Eur834,89, deze nieuwe jaarafrekening van Eur640,85 en je voorschotfactuur van Eur49,78 voor oktober.Voor dit bedrag bieden we je graag ook een afbetaalplan aan. Als je dit wenst kan je hiervoor contact opnemen met onze klantendienst. Indien je dit in 1 maal wenst te betalen kan je de voorschotfactuur voor 14/11/2022 betalen, en de afrekening samen met de geannuleerde terugbetaling voor 18/11/2022.Ik wens je een fijne dag toe.Met vriendelijke groeten,YosriOperations Medewerker EACHCustomer RelationsException Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n)en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.