Betreft: Betwisting van factuurnummers 149011440105 van 25/06/2024 en 149011440110 van 25/06/2024
Geachte mevrouw/heer,
Op 26/06/2024 heb ik van u de hierboven vermelde facturen ontvangen voor een bedrag van € 267,75 euro(periode 2023) en 350,60 euro (periode 2022).
Het betreft een annulatiefactuur. Na telefonisch contact met jullie beweren jullie dat de fout bij Fluvius lag en dat er in 2022 en 2023 te weinig betaald is geweest.
De annulatiefactuur 149011440105 is exact het bedrag wat ik in 2023 teruggekregen heb van Eneco. Dit vind ik heel toevallig en eigenaardig.
Ik heb op 27/06 telefonisch contact opgenomen met Fluvius, omdat jullie de schuld doorschuiven naar Fluvius. De klantendienst van Fluvius heeft alles nagekeken, en alles is correct verlopen. Ze raden mij aan om een gedetailleerde factuur te vragen van Eneco en een correcte uitleg van de 2 te betalen bedragen.
In 2022 en 2023 heb ik altijd correct mijn meterstanden doorgegeven en bovendien zijn dit digitale meters.
Graag had ik een correcte en gedetailleerde uitleg,
Hopend op een snel antwoord,
Jelle Victoor