Terug

annulatiefactuur zonder details

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: Eneco

24/04/2023

Na de jaarafrekening had ik recht op een tegoed volgens Eneco.Dit tegoed werd mij reeds terugbetaald.Enkele weken later kreeg ik een annulatiefactuur.Deze laatste factuur annuleert het tegoed dat ik reeds ontvangen heb.Eneco vraagt de terugbetaling van dit tegoed.Ze vertellen mij dat ze een fout hebben gemaakt.Waar de fout zit, vertellen ze mij niet.Ik krijg de (juiste, na correctie) berekening niet te zien.Ik vraag de details : verbruik, aangerekende voorschotten etc. Mij enkel meedelen dat je een fout maakte en mij dan vervolgens een bedrag opeisen, daar neem ik géén genoegen mee. Ik heb recht op de detailberekening. Hoe, wat, waar, wanneer... Eneco reageert niet.

Berichten (6)

Eneco

Naar: A. B.

28/04/2023

Klacht Test AankoopKenmerk: CPTBE01777676-54Naam en adres van aansluiting:Beste,Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je afrekening.In de originele jaarafrekening hebben we sociaal tarief tot 01/03/2023 toegepast. Echter hebben we voor 2023 geen nieuwe toekenning vanuit de overheid voor je ontvangen. Hierdoor hebben we je afrekening geannuleerd en opnieuw opgemaakt. In de aangepaste jaarafrekening is het sociaal tarief tot 31/12/2022 toegepast. In bijlage vind je beide afrekeningen. Zo kan je alle details bekijken.Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onzeHulp Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen?Dat kan via het online platform My Eneco. Registreerhieren onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.

A. B.

Naar: Eneco

28/04/2023

Beste Eneco,FOD Economie heeft op 21 april 2023 een update gedaan wat betreft sociaal tarief.In de bijlage voeg ik het document toe dat bewijst dat ik hier wel degelijk recht op heb.Uw afrekening(en) zijn niet correct.Gelieve de gegevens aan te passen, zo snel als mogelijk!Ik ga de facturen onmiddellijk betalen wanneer de gegevens accuraat zijn.Mvg,Anthony

Eneco

Naar: A. B.

10/05/2023

Klacht Test AankoopKenmerk: CPTBE01777676-54Beste,Bedankt voor je antwoord!We hebben de aanvraag voor sociaal tarief verwerkt. Het sociaal tarief geldt vanaf 01/05/2022. De correctie van je jaarafrekening werd opgesteld volgens het sociaal tarief (zie bijlage).Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onze Hulp and Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen? Dat kan via het online platform My Eneco. Registreer hier en onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.

A. B.

Naar: Eneco

21/05/2023

Beste Jordi,Zal ik de volledige (correcte) berekeningen ontvangen volgens het sociale tarief ?Kunt u mij dat opsturen aub?Wat ik heb betaald, wat ik heb verbruikt aan welke prijs.Dank bij voorbaat,Anthony

A. B.

Naar: Eneco

08/06/2023

Beste Eneco,Zal ik de volledige (correcte) berekeningen ontvangen volgens het sociale tarief ?Kunt u mij dat opsturen aub?Wat ik heb betaald, wat ik heb verbruikt & aan welke prijs?Dank bij voorbaat,Anthony

Eneco

Naar: A. B.

09/06/2023

Klacht Test AankoopKenmerk: CPTBE01777676-54Beste,Bedankt voor je antwoord!In bijlage kan je de originele afrekening terugvinden. Deze hebben we geannuleerd en opnieuw opgemaakt. Deze correcte afrekening vind je ook in bijlage terug. Zo kan je de details van beide bekijken en vergelijken.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onze Hulp Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen? Dat kan via het online platform My Eneco. Registreer hier en onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform