Geachte, In mei 2022 ontving ik van U een annulatiefactuur ter vervanging van de slotfactuur over het jaar 2020 ! Er werd U hierover via uw contactformulier om uitleg gevraagd d.d. 08/06/2022. Hierop mocht ik geen antwoord ontvangen. Na verscheidene pogingen kreeg ik eindelijk een medewerkster van uw klantendienst aan de lijn. Deze mevrouw deelde mij twee dingen mede :1° De herziening gebeurde op verzoek van netwerkbeheerder Fluvius (meer info kon ze hierover niet verstrekken)2° De betwiste annulatiefactuur zou on hold gezet worden zodat geen verdere inningen inzake deze factuur zouden gebeuren. Op mijn vraag om dit per E-mail te bevestigen werd mij gezegd dat zij geen persoonlijke mails mocht versturen maar dat dit zichtbaar zou zijn in mijn klantenzone.Aangezien U ondertussen de domiciliëring stopzette, verwachte ik voor de maanden mei-juni enz... papieren facturen te ontvangen. Deze zijn evenwel door U niet verzonden. Om geen achterstand op te lopen werden op 25 juni 2022 twee betalingen gedaan van elk 163,38 Euro met als vermelding respectievelijk voorschot mei - voorschot juni.Evenwel blijkt nu dat U deze betalingen heeft aangewend op de zogezegde on hold staande annulatiefactuur waardoor U alsnog deze betwiste factuur kunstmatig aanzuivert. Tevens ben ik in het bezit van een E-mail d.d. 04 juli 2022 van Fluvius waarin deze bevestigen dat zij U geen nieuwe meterstanden of verbruiken aan U ter beschikking hebben gesteld.Gelet op deze feiten verzoek ik U :1° Op te houden de betaalde voorschotten voor 2022 aan te zuiveren op de betwiste annulatiefactuur over het verbruik van 20202° Mij de nodige uitleg te verschaffen welke de redenen zijn om de door U gestorte teruggave voor het verbruik van gas en electriciteit integraal terug te eisen en dit, zonder de klant op welke manier dan ook, hiervan op de hoogte te brengen.Tevens verzoek ik U mij mede te delen op welke wijze U dit wil gaan rechtzetten.Met vriendelijke groeten,Ronald Geenard