Terug

Annulatiebevestiging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Annulering vlucht

Klacht

L. H.

Naar: Aer Lingus Limited

05/01/2025

Geachte heer/mevrouw, Op 31 oktober 2024 hebben wij onze reis met boekingsnummer 2NB6WJ (Brussel-Toronto op 1 november 2024, retour op 9 november 2024) geannuleerd wegens ziekte. Sindsdien wachten wij op de officiële annulatiebevestiging, die wij dringend nodig hebben voor onze verzekering. Op 25 november 2024 hebben wij hierover een e-mail gestuurd naar Aer Lignus, en op 28 november 2024 hebben wij een herinnering verstuurd. Daarnaast hebben wij meer dan tien keer telefonisch contact opgenomen. Telkens werden wij doorverbonden met de klachtenservice, waar een casenummer werd aangemaakt en ons werd verzekerd dat we binnen enkele dagen een antwoord zouden ontvangen (onze eerste casenummer: 0075 3776). Ondanks deze herhaalde pogingen zijn wij nu meer dan twee maanden verder en hebben wij het gevraagde document nog steeds niet ontvangen. Dit gebrek aan opvolging en service vinden wij onacceptabel. Wij verzoeken u nogmaals met klem om de annulatiebevestiging met spoed binnen 7 dagen na verzending van deze klacht te verstrekken. Mocht dit niet gebeuren, dan zien wij ons genoodzaakt verdere stappen te ondernemen, waaronder juridische stappen en het inschakelen van consumentenorganisaties. Wij rekenen op uw medewerking om deze situatie eindelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Lien Haverals

Bemiddeling door Testaankoop 18 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform