boekten op 16 januari 2024 de in de rand aangehaalde ‘full service’ reis en betaalden onmiddellijk een voorschot van 980,35 €.Op 16 januari 2024 mochten zij eerst een bericht van bevestiging en afwachten ontvangen en vervolgens de reserveringsbevestiging. Op hetzelfde ogenblik ontvangen zij een bericht in de Engelse taal ( taal dewelke zij allerminst volkomen begrijpen ) met daarin de verontschuldigende mededeling dat aan de wensen van bepaalde reservaties op de vliegreizen niet kan worden tegemoet gekomen en dat mijn cliënten zelf contact met de vliegtuigmaatschappijen ( i.c. Brussels Airlines, Edelweis Air, Egyptair Swiss ) moeten nemen en dat daarvoor kosten kunnen worden aangerekend.Cliënten hebben als jong koppel de terechte wens om op de vliegtuigen ( meer dan 10 vlieguren heen en terug ) naast elkander te zitten. Cliënten hebben een reis ‘full service’ geboekt en dit betreft toch een minimum.Op 30 januari 2024 willen mijn cliënten de tweede aanbetaling van 980,35 € uitvoeren , betaling dewelke om een ongekende reden door U niet kan worden ontvangen. Op 1 februari 2024 ontvangen mijn cliënten uw bericht met daarin :“ We kunnen je hierbij laten weten dat we de betaling van 983,49 € voor je reis, die verschuldigd was op 30/01/2024, niet hebben kunnen innen. Je hoeft je geen zorgen te maken. We zullen gewoon opnieuw proberen om de betaling voor het ontbrekende bedrag te innen na de laatste vervaldatum van de betalingsregeling. In de tussentijd proberen we de volgende betaling van 100,00 € te innen op 03/03/2024, zoals oorspronkelijk gepland. Bedankt voor je vertrouwen in lastminute.com. Gemiste betaling, 30/01/2024 983,49 € “Het saldo van de reissom bedraagt 855,16 € te betalen in 8 x 100,00 en 1 x 55,16 vanaf 03/03/2024 t.e.m. 03/11/2024, zodat het ontbrekende bedrag nadien , tussen 3 november en 03/12/2024 ( uw bericht dd. 01/02/2024 : “als het volledig openstaand bedrag na 03/12/2024 nog niet is betaald, wordt je boeking mogelijk geannuleerd ) zou moeten worden betaald, hetgeen ruimschoot op tijd zou zijn.Op 20 februari 2024 ontvangen mijn cliënten uw bericht met de mededeling van een nieuwe, voor hen vreemde bankrekeningnummer.Dit gegeven, almede het voorgaande doet bij mijn cliënten de meeste argwaan opwekken ( zijn zij slachtoffer van internetoplichting ? ) en zij verliezen hun vertrouwen in lastminute.com.Mijn cliënten overhandigen mij uw bericht dd. 21 februari 2024 met daarin een vordering van 683,78 €. Wederom een cruciaal schrijven in de Engelse taal en ik wens te herhalen dat dit wederrechtelijk is. Na het bekomen van de juiste toedracht en uitleg van uw Engelse brieven, kan ik mijn cliënten overtuigen om het vertrouwen opnieuw te betonen en de oorspronkelijk overeenkomsten alsnog na te komen . Graag uw dringend standpunt dienaangaande.Bij gebreke verzoek ik u de betaalde aanbetaling van 980,35 € terug te betalen middels overschrijving op mijn rekening-derden BE 6300 2198 8040 en formuleer ik bij deze het meeste voorbehoud voor een eventuele schadevergoeding.