Geachte mevrouw Jamar,Dank u voor uw klacht.Ik heb voor u gecontroleerd en een opzegging van dit digitale abonnement was in mei 2024 verwerkt.Ook was uw betaling ontvangen voor de verstuurde nummers.Helaas was door een miscommunicatie daarna alsnog een herinneringsfactuur opgemaakt. Deze is nu gecrediteerd en u kan deze in zijn geheel negeren.Uw schoonvader is geen abonnee meer.Abonnementenadministratie voor Shoot wordt door Abonnementenland geregeld, u kan onze contact informatie op onze website vinden.www.aboland.nlIk hoop dat ik u hiermee van voldoende informatie heb voorzien.Als u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen.Wilt u zo vriendelijk zijn om bij het beantwoorden van dit bericht altijd het oorspronkelijke bericht en/of de bijlagen mee te zenden?Wij hopen dat u tevreden bent. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een recensie voor ons achter te laten op Google reviews? Klik dan op deze linkMet vriendelijke groet,OscarAdministratief medewerkerDisclaimerVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: maandag 9 september 2024 16:45Aan: Klantenservice klantenservice@paysdabonnements.beOnderwerp: Annulatie