Terug

Annulatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Annulering

Klacht

E. J.

Naar: Abonnementenland

09/09/2024

Beste, Mijn schoonvader zou blijkbaar een abonnement hebben op shoot. Hij kan zich hier niets van herinneren. We hebben dan in mei betaling uitgevoerd van 52 euro en melding gemaakt dat we dit willen annuleren. Maar desondanks blijft men hem bestoken met betalingen-herinneringen. Ook is hun website zeer summier opgebouwd en kan men nergens terecht met zijn grieven. Kunnen jullie assisteren? In bijlage kan u de mail terugvinden die we in Mei hebben verstuurd. Alsook de herinnering die we recent opnieuw ontvangen.

Berichten (1)

Abonnementenland

Naar: E. J.

11/09/2024

Geachte mevrouw Jamar,Dank u voor uw klacht.Ik heb voor u gecontroleerd en een opzegging van dit digitale abonnement was in mei 2024 verwerkt.Ook was uw betaling ontvangen voor de verstuurde nummers.Helaas was door een miscommunicatie daarna alsnog een herinneringsfactuur opgemaakt. Deze is nu gecrediteerd en u kan deze in zijn geheel negeren.Uw schoonvader is geen abonnee meer.Abonnementenadministratie voor Shoot wordt door Abonnementenland geregeld, u kan onze contact informatie op onze website vinden.www.aboland.nlIk hoop dat ik u hiermee van voldoende informatie heb voorzien.Als u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen.Wilt u zo vriendelijk zijn om bij het beantwoorden van dit bericht altijd het oorspronkelijke bericht en/of de bijlagen mee te zenden?Wij hopen dat u tevreden bent. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een recensie voor ons achter te laten op Google reviews? Klik dan op deze linkMet vriendelijke groet,OscarAdministratief medewerkerDisclaimerVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: maandag 9 september 2024 16:45Aan: Klantenservice klantenservice@paysdabonnements.beOnderwerp: Annulatie‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform