Terug

Annulatie zonder reden - zonder compensatie - achterhouden Betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Belvilla

21/03/2024

Geachte,Op 2/2/24 boekte ik via Belvilla een verblijf voor 20 personen in de ardennen. Er werd mij gevraagd om reeds de volledige huursom vooraf te voldoen. Ik betaalde netjes 2576,77 euro in twee termijnen. Nu zie ik dat Belvilla de annulatie van het verblijf zelf heeft ingezet. De belachelijke reden die ik krijg :Om ‘Operationele redenen ‘ is de door ons gekozen data niet meer beschikbaar.Talloze contactnames met de klantendienst geraak ik niet verder mee. Er wordt mij 1 alternatief aangeboden voor dezelfde data, wat 6000 euro duurder is… Ik heb screenshots van het gesprek met de website waarin ze mij letterlijk ‘ ja ‘ antwoorden op mijn vraag dat ik 6000 euro moet bijbetalen om een boekingfout van hun kant recht te zetten. Ook krijg ik droog de uitleg, ‘ de data was bij boeking van uw verblijf beschikbaar… maar nu niet meer ‘.Ik heb nu gelet geen andere mogelijkheden die data gevraagd om de onmiddelijke terugbetaling wat volgens hen 3 tot 4 weken kan duren,!!!!! Zodoende kunnen wij dus ons geld biet tijdig recuperen om iets anders te boeken.Dit zijn gangsterpraktijken. Op trustpilot lees ik gelijkaardige verhalen. Het lijkt mij alsof hier geen sprake is van een toevalligheid maar van geplande vreemdheden.De mails die ik ontvang van belvilla lijken alsof het bedrijf gehackt is , zo slecht is het nederlands, en als ik de klantendienst bel spreken ze ook amper nederlands.Dit bedrijf spoort niet

Berichten (4)

Belvilla

Naar: M. D.

21/03/2024

Bedankt voor het versturen van uw e-mail. Wij hebben dit e mailadres afgesloten voor gebruik. Wij verzoeken u uw vraag via de volgende link naar het Service Center te sturen.Deze nieuwe aanpak stelt ons in staat u efficinter van dienst te zijn en uw vraag naar behoren te behandelen. Daarom zullen wij uw vorige e-mail sluiten en zal de oplossing gebeuren op basis van de vraag die u stelt via de bovenstaande link.Dit betekent dat uw verzoek via deze e-mail op geen enkele wijze in behandeling zal worden genomen. Indien u besluit uw vraag niet via bovenstaande weg te stellen, zullen wij deze e-mail als niet verzonden beschouwen, er zal vanuit onze kant geen actie worden ondernomen en er zullen geen annuleringen worden verwerkt.In het Service Center kunt u ook direct op onze website een antwoord vinden op bijvoorbeeld vragen over:Inloggen in uw 'Mijn Belvilla' omgevingHet wijzigen van uw boeking, zoals de datum of accommodatie via uw 'Mijn Belvilla' accountHet doen van uw betaling of het verzilveren of ontvangen van uw betalingenVragen over uw verblijf of over de faciliteiten tijdens uw verblijfVragen over het afsluiten van een verzekeringKijk ook eens bij onze veelgestelde vragen of ga direct naar Mijn Belvilla om snel antwoord te krijgen op uw vraag.Met vriendelijke groet,Uw Belvilla TeamIk vertrouw erop dat ik jehiermee voldoende heb genformeerd. Heb jetoch nog vragen, dan vernemen wij dit uiteraard graag van je.Wist je dat je voor veel vragen direct een antwoord kan vinden op onze website? Klik hier voor deVeelgestelde vragen.Om de kwaliteit van onze service te verbeteren, vragen wij u vriendelijk om het ontvangen antwoord te beoordelen, door op de Smiley te klikken naast de tekst "Bent u tevreden over de service van onze experts?" dank uMet vriendelijke groet, Customer ServicesostktoT: 088 202 12 12I: www.belvilla.com Belvilla Services B.V., P.O. Box 2051, 5600 CB Eindhoven, The Netherlands 17061015 NL008476196B01Belvilla Services B.V. is a service provider for Belvilla AG.Part of the family:"This message may contain confidential and proprietary information. If you are not the intended recipient, you should not copy or use this message for any purpose, nor disclose its contents to any other person. Please notify the sender immediately if you have received this message in error and delete the message from your system. E-mail transmission cannot be guaranteed to be secure or error-free as information may have been intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. We do not therefore accept liability for any errors or omissions in the contents of this message or any attachments which arise as a result of e-mail transmission. If verification is required please request a hard-copy version. Subject to applicable law, we reserve the right to monitor all e-mail communications." Please consider the environment before printing this e-mail.

Belvilla

Naar: M. D.

22/03/2024

Dear Mr. Marco De Timmerman,Please note that the refund has started from the end of March 21, 2024 and we have accelerated the process from our end. You will receive the payment in your account shortly. We kindly request that you be patient during the processWe are sorry for the inconvenience.Please feel free to contact us if you need any assistance.Complaint - Cancellation without reason - without compensation - withholding payment - (CPTBE01989994-39)

M. D.

Naar: Belvilla

26/03/2024

In a world where instant payments exist i will not accept that u keep my money for 3 to 4 weeks for ko reason. I will take further steps if my money is not refunded this week

Belvilla

Naar: M. D.

26/03/2024

Bedankt voor het versturen van uw e-mail. Wij hebben dit e mailadres afgesloten voor gebruik. Wij verzoeken u uw vraag via de volgende link naar het Service Center te sturen.Deze nieuwe aanpak stelt ons in staat u efficinter van dienst te zijn en uw vraag naar behoren te behandelen. Daarom zullen wij uw vorige e-mail sluiten en zal de oplossing gebeuren op basis van de vraag die u stelt via de bovenstaande link.Dit betekent dat uw verzoek via deze e-mail op geen enkele wijze in behandeling zal worden genomen. Indien u besluit uw vraag niet via bovenstaande weg te stellen, zullen wij deze e-mail als niet verzonden beschouwen, er zal vanuit onze kant geen actie worden ondernomen en er zullen geen annuleringen worden verwerkt.In het Service Center kunt u ook direct op onze website een antwoord vinden op bijvoorbeeld vragen over:Inloggen in uw 'Mijn Belvilla' omgevingHet wijzigen van uw boeking, zoals de datum of accommodatie via uw 'Mijn Belvilla' accountHet doen van uw betaling of het verzilveren of ontvangen van uw betalingenVragen over uw verblijf of over de faciliteiten tijdens uw verblijfVragen over het afsluiten van een verzekeringKijk ook eens bij onze veelgestelde vragen of ga direct naar Mijn Belvilla om snel antwoord te krijgen op uw vraag.Met vriendelijke groet,Uw Belvilla TeamIk vertrouw erop dat ik jehiermee voldoende heb genformeerd. Heb jetoch nog vragen, dan vernemen wij dit uiteraard graag van je.Wist je dat je voor veel vragen direct een antwoord kan vinden op onze website? Klik hier voor deVeelgestelde vragen.Om de kwaliteit van onze service te verbeteren, vragen wij u vriendelijk om het ontvangen antwoord te beoordelen, door op de Smiley te klikken naast de tekst "Bent u tevreden over de service van onze experts?" dank uMet vriendelijke groet, Customer ServicesostktoT: 088 202 12 12I: www.belvilla.com Belvilla Services B.V., P.O. Box 2051, 5600 CB Eindhoven, The Netherlands 17061015 NL008476196B01Belvilla Services B.V. is a service provider for Belvilla AG.Part of the family:"This message may contain confidential and proprietary information. If you are not the intended recipient, you should not copy or use this message for any purpose, nor disclose its contents to any other person. Please notify the sender immediately if you have received this message in error and delete the message from your system. E-mail transmission cannot be guaranteed to be secure or error-free as information may have been intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. We do not therefore accept liability for any errors or omissions in the contents of this message or any attachments which arise as a result of e-mail transmission. If verification is required please request a hard-copy version. Subject to applicable law, we reserve the right to monitor all e-mail communications." Please consider the environment before printing this e-mail.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform