Ik verhuur mijn appartement in De Haan en er waren Poolse huurders, die mijn sleutels in de verkeerde brievenbus hebben gedropt, met alle gevolgen vandien.
Annulatie boeking door aankomende Duits-Tsjechische huurders, die niet begrepen dat ik niet direct naar De Haan kon komen doordat mijn 89-jarige vader dringend moest worden opgenomen in het ziekenhuis. Ik moest bij mijn ouders zijn omdat ze tamelijk verward waren. Ik kon ze niet direct alleen achterlaten...
Ik deelde de huurders dit alles mede en ik zei hen dat ik binnen de twee uur kon komen met dubbels van de sleutels, wat zij niet aanvaardden.
Ze wilden onmiddellijk inchecken.
Ik heb voldoende bewijzen (berichten, documenten van het ziekenhuis enz.) en een getuige.
Nu vraagt Booking.com extra kosten voor een evenwaardig appartement in hetzelfde park en hetzelfde gebouw. De eigenaar vraagt woekerprijzen !
Ik ben zeker niet bereid deze extra kosten te betalen, aangezien dit een geval van overmacht betreft, en ik ben als eigenaar niet de schuldige !
Booking.com dient de extra kosten door te rekenen aan de Poolse huurders, die een grove fout hebben gemaakt door de sleutels in de verkeerde brievenbus te droppen.