Terug

Annulatie vlucht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Sata airlines

20/11/2023

Op 26 juli moesten wij met een gezin van 4 personen vliegen vanuit Ponta Delgada naar Lissabon (vlucht S4124) om 15:15. Vanuit Lissabon zouden we dan naar Brussel vliegen. De boeking zelf was gemaakt via Travel Experts onder booking ref R2RS5Q. De vlucht werd op de dag zelf om 14u geannuleerd vanwege technische problemen. Er werd een nieuwe vlucht gepland de dag erop (ook de vluchten vanuit Lissabon liepen we mis). Hierdoor moesten wij onze werkgever verwittigen dat wij extra vrijaf moesten nemen en onze reeds gemaakte afspraken niet konden nakomen. Volgens de regels in SATA's contract vragen we compensatie a ratio 4x 250 € = 1000 €. De extra kosten mbt maaltijden, parkingkosten,… willen we zelfs nog door de vingers zien. Deze compensatie-aanvraag (CAS-130434-P9W6D7) is reeds op 20 september doorgestuurd en hoewel we reeds meermaals een reminder hebben gestuurd via mail en zelfs via fax, krijgen we geen enkele reactie. Dit kan je moeilijk klantenbinding noemen…

Berichten (7)

S. V.

Naar: Sata airlines

04/12/2023

Ondertussen 2 weken verder en, zoals te verwachten, geen enkele reactie ontvangen.

Sata airlines

Naar: S. V.

04/12/2023

Exmo. (a) Sr. (a),Para que possamos assegurar uma gestão mais rápida e eficiente do seu contacto, solicitamos que submeta a sua reclamação, elogio ou sugestão online através do link Formulário de Reclamação Azores Airlines, utilizando o código de reserva e os números de bilhete dos passageiros, se aplicável.Após a submissão da sua reclamação, poderá consultar o estado do seu processo através do link (s:www.azoresairlines.ptt-pt/apoio/contacte-nos/reclamacao) Formulário de acompanhamento de reclamação Azores AirlinesDear Sir/Madam,So that we can handle your contact more quickly and efficiently, we would like to ask that you please send us your complaint, compliment, or suggestion online through Formulário de Reclamação Azores Airlines, using the passenger’s booking code and ticket number, if applicable.After submitting your complaint, you can check the status of your case through the following link (s:www.azoresairlines.pt/en/support/contact-us/claim) Complaint status form Azores Airlines

S. V.

Naar: Sata airlines

04/12/2023

This seems to be a joke?The official claim has been raised on Sept 20th with your ref CAS-130434-P9W6D7.Are you playing hide & seek?

S. V.

Naar: Sata airlines

21/12/2023

And we are another 2 weeks further, without any feedback...

S. V.

Naar: Sata airlines

04/01/2024

Can we hope for some positive feedback in the new year?

S. V.

Naar: Sata airlines

18/01/2024

Looks like the status is still "Received/In analysis". The claim is pending since September...when do you expect to provide feedback?

S. V.

Naar: Sata airlines

14/02/2024

Dear Sata,I am being proposed to get a lawyer, as you provide no feedback. Sorry that we reached this point, as I hoped that common sense would do the job...let's give it 1 more week, but than a lawyer will follow-up.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform