Terug

annulatie vlucht Brussel Berlijn

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. E.

Naar: Brussels Airlines

03/07/2023

Beste We kunnen enkel ons ongenoegen uiten betreffende de afhandeling van de klacht die wij op 30.5 indienden bij Brusselsairlines.Zowel het vinden als invullen van de schadeclaim verliep allesbehalve vlot. Behalve een geautomatiseerde mail op 30.5 met de melding dat een reactie langer op zich zou kunnen laten wachten ontvingen wij niks.Op 25.5 werd onze vlucht van Brussel naar Berlijn op het laatste moment geannuleerd, we moesten de dag erop via Zürich vliegen. Uiteindelijk kwamen we meer dan 20 uur later op onze bestemming.Bovendien hebben wij de hotelnacht van 25.5 in Berlijn moeten betalen.Wij vroegen een schadevergoeding van 570 Euro voor de annulatie (250 Euro/persoon) en de kosten voor 1 hotelnacht.Graag snelle opvolging en afhandeling van deze klacht.

Berichten (1)

P. E.

Naar: Brussels Airlines

04/07/2023

Beste Vandaag een in mijn ogen volledig overbodige email van Brusselsairlines ontvangen.Vraag om bankgegevens van mijn echtgenote te delen, zonder toelichting en ook zonder informatie over beslissing.Volgende zin is ongepast:"Zodra ik in het bezit ben van deze informatie, contacteer ik u opnieuw met onze beslissing."Kunt u mij laten weten voor welke reden de beslissing onder voorwaarde van delen van informatie van ons gebeurt?Graag gewoon het delen van de beslissing en wij wensen terugbetaling via de weg van betaling.Dit lijkt vooral een aanzet voor administratieve complicatie te zijn. Mvg,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform