Terug

Annulatie van hotelreservatie door Bongo

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Bongo

28/06/2023

Beste,Ik kocht vorig jaar de Bongobon 3-daagse in het 4-sterren Mercure London Hyde Park die recht geeft op 2 overnachtingen in het Mercure Hyde Park hotel in Londen. Vorige maand deden wij de hotelreservatie (via Bongo) voor een trip in September. We kregen ook een bevestiging van deze reservatie en deden vervolgens ook alle andere reservaties voor eurostartickets en een musical.Gisteren (27/06/2023) kregen we van Bongo een E-mail dat ze onze reservatie annuleren. Er werd geen alternatief hotel voorgesteld. Dit heeft een grote impact op ons aangezien we reeds alle extra reservaties deden en het zeer moeilijk zal zijn om nu nog voor deze periode een goed Hotel te vinden in Londen.We contacteerden de klantendienst van Bongo en kregen te horen dat ze uitzonderlijk de bongobon zullen terugbetalen. Dit is voor ons niet aanvaardbaar aangezien wij hierdoor extra schade/kosten ondervinden. Het valt ons tevens op dat het Mercure London Hyde Park Hotel zelf nog steeds online reservaties accepteert. Het Hotel bestaat dus duidelijk nog en is actief. We verwachten van Bongo dat zij ofwel:1. ons compenseren voor de opgelopen kosten2. ons toch een reservatie betalen voor dit (of een ander gelijkaardig) Hotel in Londen en voor deze periode. Wij hopen op een oplossing


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform