Terug

Annulatie van hotel, geld kwijt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: BOOKING.COM

25/08/2020

In Jan. 2020 boeking gedaan bij hotel Alliance in Ieper. Booking geannuleerd in april, maar we kregen geen geld terug. Het volledige bedrag was afgehouden bij reservatie. Mailtje gekregen van Booking.com dat we het in augustus nog eens moesten proberen. Wat ik dan ook gedaan heb. Resultaat is dat we niets, maar dan ook niets terug krijgen, alhoewel er op de site van Booking.com vermeld stond gratis annulering wat volgens mij misleidende reklame is. Bij bevestiging van annulatie stond dat de annulatiekosten 760 eur (van de reeds afgehouden 771.20 eur) zouden bedragen en dat ik zelf contact moest opnemen met het hotel. Wat ik dan ook gedaan heb, maar zij geven niks terug. En verplaatsen naar volgende jaar was ook niet mogelijk volgens het hotel. Booking.com doet niets.

Berichten (1)

R. V.

Naar: BOOKING.COM

14/09/2020

Nog steeds geen antwoord ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform