Beste,Op 11 januari 2024 bestelde ik een ticket via de eDreams-applicatie voor een vlucht van Madrid naar Brussel ter waarde van €122 op 21 januari. Er bleven nog slechts enkele stoelen, dus ik was zeer gehaast om deze te kopen. Op de betalingspagina kreeg ik echter een foutmelding zeggende dat mijn betaling niet voltooid kon worden en kwam ik terug op de pagina van edreams waarin urenlang stond processing booking. Aangezien er nog weinig stoelen waren kocht ik mijn plaats via de website van de luchtvaartmaatschappij. Pas de dag erna zag ik dat mijn betaling WEL geaccepteerd was en dus ineens twee tickets had voor dezelfde bestemming op dezelfde dag. Ik contacteerde edreams meteen via chat en legde hen de situatie uit. Normaal bieden zij een 24u-cancelation policy aan, en ik contacteerde hen minder dan 19u nadat ik de boeking in mijn mail ontvangen had. Deze mail kwam binnen op 11 januari 23u34 en aangezien ik een annulatie aanvroeg op 12 januari rond 18u, dan kwamen ze met het excuus dat we al een andere dag zijn en mijn recht verloren had. Alles erna viel in dovemansoren en kreeg ik enkel automatische mails. Daarop besloot ik ze te bellen en kreeg ik exact hetzelfde reactie. Het voelt compleet onrechtvaardig aan dat in een situatie waar hun app voor deze situatie zorgde en niks willen doen ter compensatie. De behandeling van mijn klacht werd ook behoorlijk grof en onrechtvaardig behandeld. Wat kan ik hieraan doen?