Terug

Annulatie van bestelde goederen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. N.

Naar: bol.com

14/08/2023

Beste , Op 10/08 bestelde ik via 2 order nummers een aantal artikels bij Bol.com. Deze artikels waren heel laag geprijsd en dit was het ideale moment om dit te kopen in mijn ogen. Ik heb zowel van Bol.com als van hun externe leverancier een orderbevestiging gekregen. Vandaag (14/08) krijg ik plotseling 2 mails waarin staat dat ze MIJN annulatie goed hebben ontvangen. Dit heb ik nooit aangevraagd. Als ik met hun klantendienst probeer te communiceren loopt dit steeds stroef en stellen ze me steeds de vraag ''kan ik u nog met iets helpen'' maar op mijn vraag kunnen ze geen antwoord bieden. Hun uitvlucht is dat het artikel niet op voorraad is. Dit terwijl als ik het opzoek het er nog steeds is. Ze willen mijn geld terugstorten, maar dit wil ik niet. ik wil de bestelde goederen voor de prijs die geafficheerd was en geen terugbetaling. Ik heb trouwens nog 2 vrienden die hetzelfde probleem met hetzelfde artikel hebben op BOL.com. Kunnen jullie ons hiermee helpen ? kunnen we de goederen nog ontvangen aan de geafficheerde prijs ? Alvast bedankt ! Met vriendelijke groeten,sam


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform