Beste , Op 10/08 bestelde ik via 2 order nummers een aantal artikels bij Bol.com. Deze artikels waren heel laag geprijsd en dit was het ideale moment om dit te kopen in mijn ogen. Ik heb zowel van Bol.com als van hun externe leverancier een orderbevestiging gekregen. Vandaag (14/08) krijg ik plotseling 2 mails waarin staat dat ze MIJN annulatie goed hebben ontvangen. Dit heb ik nooit aangevraagd. Als ik met hun klantendienst probeer te communiceren loopt dit steeds stroef en stellen ze me steeds de vraag ''kan ik u nog met iets helpen'' maar op mijn vraag kunnen ze geen antwoord bieden. Hun uitvlucht is dat het artikel niet op voorraad is. Dit terwijl als ik het opzoek het er nog steeds is. Ze willen mijn geld terugstorten, maar dit wil ik niet. ik wil de bestelde goederen voor de prijs die geafficheerd was en geen terugbetaling. Ik heb trouwens nog 2 vrienden die hetzelfde probleem met hetzelfde artikel hebben op BOL.com. Kunnen jullie ons hiermee helpen ? kunnen we de goederen nog ontvangen aan de geafficheerde prijs ? Alvast bedankt ! Met vriendelijke groeten,sam