Terug

annulatie vakantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

15/11/2019

BesteIk boekte een vakantie naar Marrakech via Tui te Aarschot. Ik heb hierbij een annulatieverzekering genomen. Mijn vriend werkt bij Defensie en is genoodzaakt om van zijn werkgever een opleiding te volgen die gedurende onze vakantie valt waardoor ik onze reis heb moeten annuleren. Hij heeft een papier aan zijn werkgever gevraagd en heb deze ingediend bij de verzekering via Tui Aarschot. Nu heb ik een mail ontvangen dat we geen tegemoetkoming krijgen van onze annulatieverzekering en moeten de reis volledig betalen. Ik heb begrijp niet goed waarom wij geen vergoeding krijgen ondanks het bewijspapier van werkgever. Ik vind dit eveneens niet eerlijk want mijn vriend staat ten dienste van het land.Verder heb ik deze middag contact opgenomen met kantoor Tui Te Aarschot met de vraag wat ik verder nog kan ondernemen en zij mij kunnen helpen en word onbeleefd doorgestuurd naar Tui Claim ( die heel beperkt te bereiken zijn). Ik ben niet tevreden met hun dienstverlening na boeking en annulatie van een vakantie.Met vriendelijke groet,Verhoeven peggy

Berichten (3)

TUI Belgium - TUIfly

Naar: P. V.

12/05/2020

DATA NOT AVAILABLE

P. V.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

13/06/2020

BesteWij hebben inderdaad een gedeeltelijk antwoord ontvangen op mijn vraag. Maar wij zijn gewoon verkeerd ingelicht door een TUI werknemer om de reis te annuleren en hiervoor een vergoeding te krijgen. Hier is geen antwoord op gekomen. De TUI werkneemster zei dat mijn vriend een papier van werkgever moest inleveren met daarop de bevestiging van opleiding en dan zouden wij een vergoeding terug krijgen van TUI maar dit bleek dus niet voldoende te zijn. En dat vind ik absoluut niet correct dat een TUI werkneemster ons verkeerde informatie geeft om een correcte annulatie aan te geven om een bijdrage terug te krijgen via een reisannulatie. Ik zal dus nooit nog een reis boeken bij TUI. Met vriendelijke groet

TUI Belgium - TUIfly

Naar: P. V.

17/07/2020

Beste,Wij ontvingen onderstaand bericht.Wij noteerden uw antwoord.Echter, indien u van ons verdere afhandeling wenst, nodigen wij u uit om ons uw reserveringsnummer (PO nummer) te bezorgen OF de datum van vertrek en terugreis, bestemming en hotel.Zonder deze informatie kunnen wij uw dossier niet terugvinden en dus niet behandelen.Met vriendelijke groeten,Dienst Naverkoop


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform