Terug

Annulatie ultimate ears BOOM 3

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: FNAC BELGIUM

16/11/2023

Beste,Ik bestelde op 12 november 2023 een Ultimate Ears BOOM 3 voor 39 euro via de webshop( Bestelnummer GCJ4VLPHJH7SS), deze bestelling werd voorbereid en dan plots geannuleerd zonder enige vorm van communicatie. Op dinsdag 14 november ontving ik 's ochtends een mail dat mijn artikel geannuleerd is wegens een foutieve prijsaanduiding. Mag ik u er vriendelijk op wijzen dat een bestelling een bindende overeenkomst is (zie wetboek artikel 5.69 en 5.70). Het ging hier volgens mij duidelijk niet om een fout, aangezien de promoprijs meermaals terugkwam en niet onwaarschijnlijk laag was. Ondertussen is de prijs van het artikel aangepast naar 139 euro (waar het eerst 119 euro was voor de zogezegde black friday promo van afgelopen weekend) Ik wens graag deze BOOM 3 alsnog te ontvangen

Berichten (3)

FNAC BELGIUM

Naar: K. B.

17/11/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Zoals u wellicht hebt gemerkt toen u uw bestelling plaatste, was de prijs van het product dat u bestelde verkeerd.Door deze foutive prijsaanduiding zijn wij echter genoodzaakt je bestelling te annuleren.Wij verontschuldigen ons oprecht voor deze fout en voor de annulering van de bestelling. Wij hopen dat dit betreurenswaardige incident geen afbreuk zal doen aan uw loyaliteit, uw vertrouwen in ons merk en onze goede trouw.Wij danken je voor je begrip en hopen je binnenkort opnieuw van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

K. B.

Naar: FNAC BELGIUM

17/11/2023

Gek dat de prijs hiervoor op 119 euro stond en nu plots na jullie zogezegde fout van 39 euro op 139... Verhoging van de prijs om met black friday er een zogezegd koopje van te maken??? Tevens werkt jullie klantendienst via messenger totaal niet naar behoren. Ik kreeg geen antwoord op mijn vragen maar werd wel naar een beoordeling gevraagd. Mijn vertrouwen in Fnac is weg, en ik wens nog steeds zoals de meesten mijn bestelde box te ontvangen.

FNAC BELGIUM

Naar: K. B.

21/11/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Fnac zelf bied dit product niet meer aan op onze website.Het product dat u gezien heeft wordt verkocht door een externe verkoper op onze Market Place.Onze verkopers zijn vrij een product aan te bieden aan de prijs dat zij wensen zonder rekening te moeten houden met de Fnac prijs of onze Black Friday aanbiedingen.Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform