BesteIk wens een KLACHT in te dienen i.v.m. boeking 92BV79T die ik bij jullie gedaan had.Het betreft hier een booking voor mijn 2 dochters Lore (en Marthe (14) BXL-LIS heen op 5 aug terug op 19 aug.Mijn dochter Marthe Boomputte kon wegens een positieve covid-test niet vliegen op 5 aug. Ik had online aangevraagd of het heenticket voor Marthe kon verplaatst worden en kreeg een nee als antwoord. Ik kocht dan via SN Brussels Airlines een nieuw ticket voor haar (heenvlucht 14 augustus).Ik ging ervan uit dat Marthe haar terugvlucht op 19 augustus nog zou kunnen nemen, want ik had niet gevraagd deze te annuleren. In uw mail werd ook bevestigd dat ik niets aan mijn booking kon aanpassen, dus ook de terugvlucht niet.Bleek dat Marthe (14jaar) op 19 augustus NIET kon inchecken op haar terugvlucht. Ik belde naar de helpdesk van SN Brussels Airlines en die zeiden dat vliegtickets.be hen had moeten bevestigen dat de terugvlucht nog steeds gebookt was. Het enige wat ik nog kon doen om Marthe toch op de terugvlucht te krijgen was het allerlaatste en duurste ticket kopen in Bussinessclass. Pas 20 augustus, NA de vlucht, werd ik verwittigd dat haar via vliegtickets gebookte terugvlucht was geannuleerd omdat ze de heenvlucht niet genomen had.Ik heb meermaals vliegtickets.be telefonisch proberen te bereiken, ik kreeg NOOIT antwoord.Ik nam alle mogelijke verzekeringen, betaalde bij voor de stoel enz. en toch liep het helemaal mis. Ik eis een compensatie omwille van de extra kosten die ik heb moeten maken door de slechte service van vliegtickets.bemvgSara Stacino