Terug

Annulatie reis

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. F.

Naar: De Blauwe Vogel

04/04/2022

We zouden op 4 december 2021 vertrekken op reis, een cruise naar Dubai. Op 2 december heb ik het reisagentschap, de Blauwe Vogel, laten weten dat ik niet kon vertrekken, wegens zware rugpijn. De Blauwe Vogel heeft toen een annulatieformulier gemaild die door mijn huisdokter moest ingevuld worden. We hebben dit formulier door de dokter laten invullen en overgemaakt aan de Blauwe vogel. Na 3 maanden heb ik met hun contact genomen omdat we nog niets gehoord hadden en daar hebben ze me gezegd dat ik geen recht had om terugbetaling omwille van een PCR test waarvan de uitslag ze niet hadden gekregen. Aangezien ik geen PCR test had ondergaan was er ook geen uitslag. Ik heb dan gezien dat de dokter zich vergist had van datum van consultatie (14-10-2021 i.p.v. 02-12-2021). Ik ben op 03-03-2022 weer bij de huisdokter geweest en hij heeft dan een attest gemaakt om die vergissing recht te zetten . Ik heb het attest en de geschiedenis van de consultaties doorgemaild naar De Blauwe Vogel maar sindsdien laten ze niets weten. Het is zeer moeilijk om contact te krijgen met het reisagentschap.Ik heb de indruk dat men ons aan het lijntje houdt . We hadden bij de De Blauwe Vogel een all-in annulatie verzekering van 252€.Ik vermoed dat ze de vergissing van de dokter niet willen aanvaarden, maar ik wil daar niet de dupe van zijn. Mag ik u vragen dit eens te onderzoeken aub, misschien krijgen jullie wel contact met het reisagentschap.

Berichten (1)

De Blauwe Vogel

Naar: C. F.

06/04/2022

Beste klant,We hebben je mail in goede orde ontvangen, waarvoor dank.Ontvangen mails worden doorgestuurd naar de bevoegde collega, die je hierover verder zal contacteren.We trachten steeds binnen de 2 dagen te reageren op de ontvangen mail.Echter zijn er soms uitzonderingen, waardoor het iets langer kan duren dan voorzien.(we trachten de wachttijd uiteraard steeds te beperken)Mogen we je daarom vragen om jouw mail zeker niet opnieuw door te sturen wanneer het antwoord wat op zich laat wachten,Daar dit de communicatie alleen maar zou vertragen. Je kan erop rekenen dat je steeds een antwoord zal ontvangen.Bedankt voor het vertrouwen en tot binnenkort.Met vriendelijke groeten,De Blauwe VogelLuikersteenweg 623800 SINT-TRUIDENT: +32 (0) 11 705 500www.deblauwevogel.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform