We zouden op 4 december 2021 vertrekken op reis, een cruise naar Dubai. Op 2 december heb ik het reisagentschap, de Blauwe Vogel, laten weten dat ik niet kon vertrekken, wegens zware rugpijn. De Blauwe Vogel heeft toen een annulatieformulier gemaild die door mijn huisdokter moest ingevuld worden. We hebben dit formulier door de dokter laten invullen en overgemaakt aan de Blauwe vogel. Na 3 maanden heb ik met hun contact genomen omdat we nog niets gehoord hadden en daar hebben ze me gezegd dat ik geen recht had om terugbetaling omwille van een PCR test waarvan de uitslag ze niet hadden gekregen. Aangezien ik geen PCR test had ondergaan was er ook geen uitslag. Ik heb dan gezien dat de dokter zich vergist had van datum van consultatie (14-10-2021 i.p.v. 02-12-2021). Ik ben op 03-03-2022 weer bij de huisdokter geweest en hij heeft dan een attest gemaakt om die vergissing recht te zetten . Ik heb het attest en de geschiedenis van de consultaties doorgemaild naar De Blauwe Vogel maar sindsdien laten ze niets weten. Het is zeer moeilijk om contact te krijgen met het reisagentschap.Ik heb de indruk dat men ons aan het lijntje houdt . We hadden bij de De Blauwe Vogel een all-in annulatie verzekering van 252€.Ik vermoed dat ze de vergissing van de dokter niet willen aanvaarden, maar ik wil daar niet de dupe van zijn. Mag ik u vragen dit eens te onderzoeken aub, misschien krijgen jullie wel contact met het reisagentschap.