Terug

Annulatie reis

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. C.

Naar: Intersoc

18/03/2020

bestelde een reis naar Malta, en op 11/3 kreeg ik op mijn vraag volgende mail:- Wij annuleren de reis en betalen alle vakantiegasten binnen de 14 dagen na de beslissing terug - Wij annuleren niet maar vakantiegasten kunnen gratis annuleren en krijgen de volledige reissom terugbetaald. Vandaag ontvang ik een mail dat zij ons een waarborg bon zullen geven die 2 jaar geldig is. Ik ben 80 jaar en zie mij volgend jaar geen reis meer maken. In hun eerste mail vermelden zij toch dat zij de som terugbetalen!! Bij mijn vorige klacht had ik een verkeerd document verzonden.m.v.g.. Erna Cock

Berichten (1)

Intersoc

Naar: E. C.

31/03/2020

Beste,Onze excuses voor het late antwoord, maar door de huidige uitzonderlijke omstandigheden hebben we een antwoord van de directie moeten afwachten.We hebben jouw vraag met betrekking tot onze waardebon goed ontvangen.We begrijpen dat je liever terugbetaald wordt. De omstandigheden zijn echter zo uitzonderlijk dat ook wij genoodzaakt zijn om de nieuwe maatregelen van de regering te volgen.Terugbetaling is dus niet mogelijk indien wij jou een waardebon aanbieden.Meer informatie over deze corona-waardebon kan je terugvinden op onze website:s:intersoc.be/nl/coronavirusAlvast bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Anneke VandenbrouckeIntersoc klantendienst--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:_00DD0reBV._5002o2Ol1Yk:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform