Terug

Annulatie reis wegens medische redenen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: TUI Belgium Retail & TUIfly (TUI Airlines Belgium)

14/12/2017

Ongeacht premiumverzekering, nodige doktersattesten dat ik onmogelijk mocht reizen en het volgen van de procedure weigert verzekering mijn voorschot van 2000 euro terug te betalen.

Berichten (2)

TUI Belgium Retail & TUIfly (TUI Airlines Belgium)

Naar: A. C.

30/01/2018

Geachte,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen.We zien echter op de medische vragenlijst, van bovenvermeld dossier, ingevuld door de behandelende arts van de klant dat de reden van annulering een psychisch reden(depressie) is zonder hospitalisatie.De waarborg van psychologische ziektes vallen onder de uitsluiting van de Platinum-annuleringsverzekering, tenzij er een hospitalisatie of opname is cfr art 2.9 uitsluitingen puntje c) depressies, psychische of psychosomatische ziekten, geestes- of zenuwstoornissen, behalve in geval van hospitalisatie of opname in een instelling. Voor dit dossier hebben wij geen hospitalisatie van de periode 17/10/17 in ons bezit en kunnen dan ook niet overgaan tot een tussenkomst.Hopende u hiermee van dienst te zijn.Met vriendelijke groeten.Charlotte HuysClient Advisor.Callant Verzekeringen BVBADomein De CellenKapellestraat 113 - B-8020 Oostkamp T 32 50 33 52 49 - F 32 50 34 23 57FSMA: 31173 A-cB Ondernemingsnummer: 0443 681 364..Voor meer informatie of kantooruren, ga naar www.callant.beElke dag 24/24 telefonisch bereikbaar of welkom op ons kantoor na afspraak

A. C.

Naar: TUI Belgium Retail & TUIfly (TUI Airlines Belgium)

21/09/2018

Geachte tui claims.Het is het reisagentschap zelf die me verzekerde dat er terugbetaling zou zijn,zelfs via mail. Ook telefonisch bij jullie diensten werd er gegarandeerde terugbetaling gegeven. Anders had ik zeker,zelfs tegen advies van de arts in,op verlof gegaan. Jullie praktijken onderling zijn zelfs corrupt te noemen...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform