Op zaterdag 11 november bestelde ik de Ultimate Ears BOOM 3 bluetooth speaker op de website van Fnac.be. Dez had een verkoopprijs van 112 EUR die op dat moment in promo stond voor 39 EUR. Deze promo stond aangeduid als ‘Black Friday’ deal, wat meestal wel voor flinke korting zorgt.Gisteren op 14 november kreeg ik echter een email van Fnac over een annulatie van mijn bestelling. Dit was geannuleerd vanuit FNAC uit, zonder enige reden te communiceren. Ik heb dan zelf de FNAC hulpdienst gecontacteerd, en later op de dag kreeg ik nogmaals een mail met de boodschap dat Fnac genoodzaakt is mijn bestelling te annuleren vanwege een foutieve prijsaanduiding. Intussen staat de speaker in de webshop te koop aan een verhoogde prijs van 139,96 EUR.Het lijkt me echter vergezocht dat hier sprake is van een foutieve prijsaanduiding. Dit aangezien de oorspronkelijke verkoopprijs 112 EUR was, de promoprijs 39 EUR was, en de prijs na rechtzetting 139 EUR bedraagt. De korting voor een speaker die al bijna 4 jaar op de markt is, en ten voordele van ‘Black Friday’ is met 73 euro niet overdreven.Ter compensatie krijg ik een kortingsbon van 10 EUR als geste van Fnac uit voor het ongemak (welke niet cumuleerbaar is met eender welke andere actie/korting). Bovendien betaalt fnac slecht 38.70 terug volgens hun communicatie, terwijl ik voor de speaker wel 39 euro heb betaald.Dit lijkt mij dus geen fatsoenlijke compensatie. Ik wil graag wijzen op het feit dat ik door deze speaker aan te kopen en reeds betaald heb, met Fnac een overeenkomst heb gesloten en Fnac zich door de annulering niet aan deze overeenkomst houdt. Graag zou ik het bestelde product toch ontvangen aan de aangeboden en betaalde prijs van 39 EUR.