Terug

Annulatie Promo Black Friday

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: FNAC BELGIUM

15/11/2023

Op zaterdag 11 november bestelde ik de Ultimate Ears BOOM 3 bluetooth speaker op de website van Fnac.be. Dez had een verkoopprijs van 112 EUR die op dat moment in promo stond voor 39 EUR. Deze promo stond aangeduid als ‘Black Friday’ deal, wat meestal wel voor flinke korting zorgt.Gisteren op 14 november kreeg ik echter een email van Fnac over een annulatie van mijn bestelling. Dit was geannuleerd vanuit FNAC uit, zonder enige reden te communiceren. Ik heb dan zelf de FNAC hulpdienst gecontacteerd, en later op de dag kreeg ik nogmaals een mail met de boodschap dat Fnac genoodzaakt is mijn bestelling te annuleren vanwege een foutieve prijsaanduiding. Intussen staat de speaker in de webshop te koop aan een verhoogde prijs van 139,96 EUR.Het lijkt me echter vergezocht dat hier sprake is van een foutieve prijsaanduiding. Dit aangezien de oorspronkelijke verkoopprijs 112 EUR was, de promoprijs 39 EUR was, en de prijs na rechtzetting 139 EUR bedraagt. De korting voor een speaker die al bijna 4 jaar op de markt is, en ten voordele van ‘Black Friday’ is met 73 euro niet overdreven.Ter compensatie krijg ik een kortingsbon van 10 EUR als geste van Fnac uit voor het ongemak (welke niet cumuleerbaar is met eender welke andere actie/korting). Bovendien betaalt fnac slecht 38.70 terug volgens hun communicatie, terwijl ik voor de speaker wel 39 euro heb betaald.Dit lijkt mij dus geen fatsoenlijke compensatie. Ik wil graag wijzen op het feit dat ik door deze speaker aan te kopen en reeds betaald heb, met Fnac een overeenkomst heb gesloten en Fnac zich door de annulering niet aan deze overeenkomst houdt. Graag zou ik het bestelde product toch ontvangen aan de aangeboden en betaalde prijs van 39 EUR.

Berichten (1)

FNAC BELGIUM

Naar: T. D.

15/11/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Zoals u wellicht hebt gemerkt toen u uw bestelling plaatste, was de prijs van het product dat u bestelde verkeerd.Door deze foutive prijsaanduiding zijn wij echter genoodzaakt je bestelling te annuleren.Wij verontschuldigen ons oprecht voor deze fout en voor de annulering van de bestelling. Wij hopen dat dit betreurenswaardige incident geen afbreuk zal doen aan uw loyaliteit, uw vertrouwen in ons merk en onze goede trouw.Wij danken je voor je begrip en hopen je binnenkort opnieuw van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform