Beste, 3 december 2020 heb ik een prijsofferte ondertekent voor airco installaties. De verkoper heeft mij toevertrouwd dat ik 14 dagen na het ondertekenen alles kosteloos kan annuleren. De dag nadien heb ik de offerte per mail geannuleerd. Hier heeft de verkoper op geantwoord dat de bestelling wordt geannuleerd. Op 21 april 2021 heeft Aqua service mij telefonisch gecontacteerd om een datum af te spreken voor de installatie van de airco's. Telefonisch doe ik mijn verhaal van annulatie en dit heb ik via mail moeten bewijzen. Het mailverkeer van december mail ik hun door en hierop krijg ik geen reactie.Op 26 januari 2022 krijg ik weer een telefoon van Aqua service om de annulatie van de bestelling te bewijzen. Weer stuur ik de bewijzen door via mail. Dit keer krijg ik antwoord dat ze de mail hebben ontvangen.Op 30 maart 2022 ontvang ik een aangetekende brief van een advocatenkantoor dat ik voor 1 april 2022 4.372,50 euro dien te betalen omdat Aqua service nooit een bewijs van annulatie heeft ontvangen.Hierop heb ik direct een mail gestuurd naar zowel Aqua service en het advocatenkantoor, met nogmaals het mailverkeer over de annulatie van de bestelling. Ik heb dus welgeteld 2 dagen de tijd, om zogenaamd 4.372,50 euro over te brengen, terwijl ik kosteloos geannuleerd heb.