Terug

annulatie lidmaatschap

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. B.

Naar: Basic-Fit

21/09/2023

Beste,Ik had een abonement bij jullie, ik heb dit laten opzeggen, jullie klantendienst melde mij dat alles in orde was en de betalingen zouden stoppen, mijn lidmaatschap is wel degelijk geanuleerd maar ik word nog steeds aangemaand te betalen, kan dit allemaal zomaar?

Berichten (1)

Basic-Fit

Naar: E. B.

26/09/2023

Hi Ellery,Goed dat je contact opneemt met ons! wij informeren je graag verder over de opzegging.De opzegging van jouw lidmaatschap is inderdaad verwerkt. Bij een opzegging werken we volgens procedures van een opzegtermijn. De opzegging is eerst mogelijke einddatum verwerkt. De einddatum is hierdoor aangepast naar: 07/02/2024.Op dit moment heb je een openstaand bedrag van € 137,46 en bestaat uit de periode van 02-08-202329-08-2023. De betalingen lopen namelijk door tot de laatste dag van jouw lidmaatschap. Vandaar dat er weer een bedrag in rekening is gebracht voor de laatste periode van het lidmaatschap. Vriendelijk verzoek ik jou als nog zorg te dragen voor deze betaling.Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ.Met sportieve groet,IfuellaCustomer SupportBasic-FitWist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website? Daarnaast kun je ook inloggen op My Basic-Fit om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen bij onder andere NXT Level Sports Nutrition.© Basic-Fit België statement ContactT2410.1ref:_00D24fJbb._5005Ie9CLE:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform