Terug

annulatie jaarafrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Engie

18/04/2023

in maart werd mijn jaarlijkse afrekening van december geannuleerd en het bedrag dat teruggestort werd opnieuw te betalen gezet. Sindsdien ontvang ik ook geen voorschotfacturen meer en kreeg ik ook de tussenkomst van de overheid voor jan/feb/maart voor elektriciteit en gas niet. De annulatie komt er door de laattijdige goedkeuring van mijn zonnepanelen (10/2021) doorgegeven door fluvius aan engie op 2/2/2023. Ik heb reeds meermaals aan engie gevraagd om een correcte afrekening te maken maar er komt geen reactie (we geven het door, we weten het niet enz...) en plus krijg ik de tussenkomst voor elektriciteit en gas niet omdat ik een openstaande schuld heb terwijl zij door de injectie een schuld aan mij hebben

Berichten (2)

Engie

Naar: A. V.

19/04/2023

DATA NOT AVAILABLE

A. V.

Naar: Engie

06/05/2023

We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht. :dit antwoord is relatief : we zijn ondertussen weer al een 2 weken verder en tot op heden nog steeds geen vervolg op mijn klacht : een correcte afrekening , mijn tussenkomst voor gas en elektriciteit van de overheid en correcte facturen en tussentijdse facturen. Nu staat alles geblokkeerd !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform