Terug

Annulatie Flixbus

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. N.

Naar: Flixbus

19/09/2022

Dag. Ik stel dit schrijven op als klacht tegen Flixbus. Op 15/09 om 2.35 u. stond het traject Parijs (Bercy-Seine) - Brussel-Noord gepland. Om 3.08 u. ontvang ik een bericht dat een vertraging van 80 min. plaatsvindt. Om 3.16 u. ontvang ik een bericht dat de bus een lekke band heeft. Om 4.09 u. ontvang ik een bericht dat het traject geannuleerd is. Rond 7 u. arriveert uiteindelijk een bus die Brussel-Noord passeert, met als eindbestemming Amsterdam. Ik mocht deze bus niet instappen, wegens een 'ongeldig' ticket. Een alternatief werd niet aangeboden. De betaalde service werd zodoende niet geleverd. Uiteindelijk leed ik daarbovenop financiële schade, door genoodzaakt te zijn de trein te nemen naar huis. Overigens liet Flixbus mijn medereiziger en mijzelf gedurende bovenstaande 5 u. wachten in een vieze, kille hangaar, zonder enige faciliteiten, evenmin zonder enige verdere informatie of hulp.

Berichten (1)

O. N.

Naar: Flixbus

22/09/2022

Dag. Afgelopen maandag 19/09 stelde ik een schrijven op naar u. Uw antwoord hierop blijkt echter leeg te zijn. Kan u dit even nakijken, mocht dit een vergissing blijken, en mij zodoende een volledig antwoord bezorgen? Bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform