Dag. Ik stel dit schrijven op als klacht tegen Flixbus. Op 15/09 om 2.35 u. stond het traject Parijs (Bercy-Seine) - Brussel-Noord gepland. Om 3.08 u. ontvang ik een bericht dat een vertraging van 80 min. plaatsvindt. Om 3.16 u. ontvang ik een bericht dat de bus een lekke band heeft. Om 4.09 u. ontvang ik een bericht dat het traject geannuleerd is. Rond 7 u. arriveert uiteindelijk een bus die Brussel-Noord passeert, met als eindbestemming Amsterdam. Ik mocht deze bus niet instappen, wegens een 'ongeldig' ticket. Een alternatief werd niet aangeboden. De betaalde service werd zodoende niet geleverd. Uiteindelijk leed ik daarbovenop financiële schade, door genoodzaakt te zijn de trein te nemen naar huis. Overigens liet Flixbus mijn medereiziger en mijzelf gedurende bovenstaande 5 u. wachten in een vieze, kille hangaar, zonder enige faciliteiten, evenmin zonder enige verdere informatie of hulp.