Terug

Annulatie factuur van 2020

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. H.

Naar: Mega

22/11/2022

GeachteIk kreeg plots een annulatie factuur van 2020 van op mijn oud adres sint sixtusstraat 3 te poperinge. Toen ik verhuisde naar de bruggestraat moest ik al mijn meterstanden door geven we deden dat ook. Krijg eind factuur van hen waarop ik 89.11 terug kreeg. Vanaf September 2020 was er nieuwe factuur op nieuw adres dus nooit geen problemen gehad. Maar ik kreeg eind oktober een factuur van mega met annulatie factuur dat ik moest betalen 89.11 euro van op oud adres. Zij beweren dat netwerk beheer nieuwe meterstanden door kregen. Maar hoe verklaren ze dat? Ik woon al goed 2 jaar op andere adres en na 2 jaar komen ze daarmee nu af. Ik heb beide facturen opgeslaan zodat ik bewijs heb ik stuurde ze door naar mega kreeg geen antwoord van hen. Kreeg nieuwe factuur voor betaling ik stuurde gisteren dat ik uitleg wil of dien klacht in kreeg onmiddelijk antwoord maar niet het juiste antwoord enkel dat ze nieuwe meterstanden door kregen na 2 jaar daar heb ik toch mijn twijfels in. Hoor dat ik niet alleen ben maar heel veel mensen. Ik zit van 2021 bij luminus..


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform