Op 26 oktober 2023 plaatste ik online een bestelling voor een vaatwasser. Ondanks dat ik zelf contact heb opgenomen, ontving ik geen informatie over de levering. Het verkregen antwoord was cliché en wees op vertraging in de levering van de benodigde onderdelen, wat de vertraging verklaarde. Toen ik vroeg om een alternatief, werden toestellen voorgesteld die dubbel zo duur waren. Aanvankelijk werd beweerd dat de levering, onder voorbehoud, plaats zou vinden in week 49. Als ik bereid was het prijsverschil te betalen, zou dit maximaal drie weken duren. Ik stemde hiermee in, maar opnieuw ontving ik geen informatie over de levering. Na contact met de klantenservice kreeg ik te horen dat de fabrikant binnen twee weken zou leveren en als compensatie werd mij 5 jaar garantie aangeboden. Nu zijn ook deze termijnen verstreken en ondanks mijn mail waarin ik mijn ongenoegen uitte, heb ik geen reactie ontvangen. Op hun website staat de prijs die ik zou hebben betaald als ik het prijsverschil had voldaan, met de vermelding dat de levering tussen 2 en 4 weken zou duren. Ik voel me misleid en bedrogen. Hoewel ik geduldig en begripvol ben geweest, zijn we nu twee maanden verder en is er nog steeds geen levering. Ik doe beroep op mijn recht als consument om het aankoop te herroepen en de terugstorting van het volledige bedrag. Ik verzoek u vriendelijk om hiervoor het nodige te doen aub