Terug

Annulatie en terugbetaling bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

L. B.

Naar: TV Outlet

26/02/2025

Dit zijn zuivere oplichters! Na een maand wachten op mijn bestelling te hebben gewacht en van het kastje naar de muur gestuurd te zijn gestuurd vroeg ik een annulatie en terugbetaling (in 2 aparte mails, zie bijlage) aan en werd deze volledig genegeerd. Er wordt me zoals bij vele andere mensen wijs gemaakt dat mijn bestelling zoek is geraakt, dat een onderzoek gestart is en dat aangezien het bestelde product "niet meer beschikbaar is" ze een gratis upgrade zullen opsturen zonder zelfs maar te vragen of dit gewenst is. Bij deze eis ik mijn geld terug voor 12 Maart!!! Referentie naar trustpilot review: https://trstp.lt/JvjcSywouU In bijlage de laatste uitgewisselde mails en de bestelling zoals teruggevonden kan worden in mijn account op tvoutlet.tv.

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 26 februari 2025

TV Outlet

Naar: L. B.

26/02/2025

Goedemiddag, Deze retour is vandaag ingediend, dus een klacht is zeer voorbarig. Met vriendelijke groet, Martijn Jansen TV Outlet Service Specialist www.TVoutlet.tv Een TV voor iedere portemonnee! ---- op Wo, 26 Feb 2025 13:30:21 +0100 Klachtenklachten@test-aankoop.be schreef ---- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform