Terug

ANNULATIE DOOR HOTEL VIA BOOKING

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Annulering

Klacht

J. D.

Naar: BOOKING.COM

04/08/2024

Klacht booking voor testaankoop Korte beschrijving van uw probleem OP 31 JULI BOEK IK 5 NACHTEN IN SANTA CATARINA FLH VIA BOOKING . IK KRIJG EEN MAIL MET BEDANKT JE BOOKING IS BEVESTIGD EN BEVESTIGINGSNR IS 4754878754. Er was ook een gratis airport shuttle gratis erbij .Op 1 augustus krijg ik een mail dat het verzoek niet gegarandeerd is todat hotel bevestigd. Er stond nergens in bevestigingsmail dat het onder voorbehoud was van de ok van het hotel ? En dan krijg ik 3/8 een derde mailtje reservering is succesvol gratis geannuleerd? noreplay als ik wil antwoorden . Bon de chat in de app dan maar naar het hotel die laat me weten dat ze jammer vinden maar dat er een probleem is met hun channelmananger waardoor deze reservatie was gebeurd ndanks er geen plaats meer was. KLANTENSERVICE dan maar : die laten weten dat er santa catatrina mij niet meer kan accomoderen . Evident hoef ik niet te betalen !En ze stellen casa maya porto voor ( 427€ voor 5 nachten ) bij het bekijken van hun site lijkt me dit ver minderwaardig aan santa catarina logisch ook dat was 866€ voor 5 nachten. Ik laat hun weten dat ik geen interesse heb en graag een schadevergoeding wil gezien die annulatie na de bevestigingsmail . Indien ik had geannuleerd of willen wijzigen, moest ik de volle 866e betalen . Non refundable boeking. Ik heb ondertussen een hotel geboekt van 989€ . Ik wil graag weten wat mijn rechten hier zijn . Ik wil op zijn minst de 123 € meerkost en de kost van luchthaven taxi shuttle krijgen . Dit lijkt me niet meer dan fair. Eigelijk vind ik dat ik recht heb op de vollle som van 866€ dit had ik ook moeten betalen bij een annulering? Zie ik dat juist? Vriendelijke groeten , Annick Mortier Schildpadstraat 7 9032 WONDELGEM 0478767666

Berichten (2)

BOOKING.COM

Naar: J. D.

20/02/2025

------------------------------------ Quentin R. (CS Global) 20 feb 2025 15:39 CET @@REF_ID@b2831d90def9ad943b@REF_ID@@ Your ref: 10729427 Our ref: 4754.878.754 Dear Mr. Jean Dhont, Firstly, please accept our sincere apologies for the unintended delay in coming back to you. Please find attached our response to the aforementioned claim filed on behalf of your client on the 4th of August 2024. If relevant please respond to the current message (cs.relations.emea@booking.com) for future correspondence on this file. We hope and trust to have informed you sufficiently. Yours sincerely, Quentin R. CS Senior Relations Specialist Booking.com Customer Service Center (Netherlands) B.V. Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [1ZL6PM-94L6E]

BOOKING.COM

Naar: J. D.

07/03/2025

------------------------------------ Quentin R. (CS Global) 7 mrt 2025 16:47 CET @@REF_ID@b2831d90def9ad943b@REF_ID@@ Your ref: 10729427 Our ref: 4754.878.754 Dear Mr. Jean Dhont, Further to the receipt of this claim on the 4th of August 2024, and sending our official reply to you on the 20th of February 2025, we have unfortunately not received any reply to our offer. Therefore we will proceed to solve the case until further notice. We are however attaching our reply once more for your attention. If you wish to re-open the case, please reply to this email or to cs.relations.emea@booking.com and we'll be happy to assist. Thank you for your understanding. Kind regards, Quentin R. CS Senior Relations Specialist Booking.com Customer Service Center (Netherlands) B.V. Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [1ZL6PM-94L6E]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform