Beste- op 23/11/2023 reserveerde ik een hotel in New York met gratis annulering tot 1 dag voor aankomst (05/07/2024). Het totale bedrag werd onmiddellijk van mijn creditkaart gehaald. - op 11/04/2024 krijg ik een mail van booking.com dat mijn reservatie GRATIS geannuleerd is omdat het hotel ons niet kan ontvangen. Reden???? In deze mail wordt niets vermeld over teruggave van het reeds betaalde bedrag zijnde 3850.10 €.- ik krijg mails van noreply adressen van booking.- uiteindelijk krijg ik een antwoord dat het omwille van sluiting van het hotel is. Ik vind dit heel raar omdat dit hotel wel nog op andere sites te vinden is. Ik stel deze vraag aan booking, maar krijg geen antwoord. Ik probeer te telefoneren naar 2 nummers, maar niet bereikbaar. Nochtans mag ik gerust contact opnemen bij verdere vragen. Groot probleem, want ik kan niemand bereiken. Ik heb ook geprobeerd om een mail te sturen naar het hotel zelf, maar die blijft onbeantwoord.-Als ik dan een mail terug krijg is het steeds van iemand anders, waarna ik dan wel direct een tweede mailtje krijg waarin ik mijn beoordeling voor de klantenservice mag doorgeven, waar ik uiteraard altijd zeer slechte scores voor geef.- Ik blijf mails sturen, en uiteindelijk zegt men mij contact op te nemen met mijn bank om een betwisting te starten. Dit vind ik niet logisch, want de fout is niet bij mij of mijn bank gebeurd. Ik heb de annulatie niet gedaan en trouwens was er gratis annulatie tem 3 juli 2024! Hoedanook vraag ik deze betwisting aan bij de bank die mij zegt dat dit wel tot 6 maanden kan in beslag nemen. Ik vertrouw dit helemaal voor geen haar meer en dreig bij booking.com om deze situatie, ik noem het in feite diefstal, aan de grote klok te hangen.Ik oefen wat geduld uit en uiteindelijk krijg ik op 10/05/2024 een mail van booking dat mijn teggoed binnen de 5 dagen zal beschikbaar zijn.Vandaag, 13/05/2024, 3 dagen later dus krijg ik opnieuw een mail, nu in het engels, dat mijn refund refused is. Ik ben compleet ten einde raad. Ik heb zelf de annulatie niet gedaan, en ik moet nu wel hemel en aarde bewegen om mijn geld terug te zien! De mail wordt dan nog doodleuk afgesloten met thank you for your understanding!!Ik heb al heel veel mails gestuurd, telefoneren heeft geen zin, want die wordt niet opgenomen. Ik krijg zelfs een bericht dat het nummer niet in gebruik is. Ik ben echt ten einde raad.