Beste,op 20/05/24 bestelden wij bij meubelzaak Gova te Lier, 10 eetkamerstoelen aan 470€/stuk.De levertermijn voor deze stoelen bedraagt 12 weken.Gisteren woensdag 29/04/24 wordt onze nieuwe eetkamertafel geleverd en blijkt dat 8 stoelen voldoende zullen zijn.Via mail stellen wij Gova onmiddellijk op de hoogte 2 stuks van de 10 bestelde stoelen te willen annuleren, gezien dit esthetisch mooier zal zijn.Wij krijgen de reactie dat dit enkel kan wanneer 30% van het aankoopbedrag per stoel betaald wordt.Wij uiten onze ontgoocheling als trouwe en goeie klant dit jammer te vinden, gezien moeilijk te begrijpen dat stoelen reeds in productie zouden zijn gezien 12 weken wachttijd.Er wordt echter niet gestreefd naar een win-win oplossing door contact op te nemen met het betrokken bedrijf en navraag te doen wat kan. Lijkt ons nochtans zeer menselijke en klantvriendelijke benadering.Gova stelt echter of annulatie aan 30% per stoel voor of bestelling ongewijzigd laten.Wij voelen ons als trouwe klant dus absoluut niet begrepen en zijn diep ontgoocheld in deze houding.Wij vragen ons af of wij Gova toch niet bereid kunnen vinden om enige effort te maken.Graag jullie advies.Hartelijk dank, Kristel