Terug

Annulatie cruise

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. G.

Naar: MSC Cruises Belgium

06/08/2020

Cruise gecancelled door rederij op 16/6/2020. Per email wordt een corona voucher aangeboden voor betaalde voorschot (710 EUR), maar deze kan alleen gebruikt worden voor een nieuwe boeking. Ik heb nog een tweede boeking lopen bij MSC, waarvoor alleen een voorschot werd betaald en wil het tegoed gebruiken als deelbetaling hiervoor. Kan niet volgens rederij. Ik vraag dan ook gewoon om mij voucher te bezorgen, zoals Ministerieel Besluit voorschrijft. Geen reactie van rederij tot op heden. Nochtans moet terugbetaling (ook onder vorm van voucher) gebeuren uiterlijk binnen 14 dagen na annulatie. Ik boekte ook drankpakketten en excursies voor de gecancelde cruise, totaal voor EUR 1464). Deze zouden worden terugbetaald via oorspronkelijke creditcard, maar ook nog niets ontvangen. Navragen bij rederij per email worden niet beantwoord.

Berichten (2)

K. G.

Naar: MSC Cruises Belgium

21/08/2020

Beste, Tot op heden heb ik nog steeds geen terugbetaling van de pakketten ontvangen. Gesprek met een van uw medewerkers via Messenger leerde mij dat ik ook geen echte voucher conform aan het MB Muylle inzake verkoop pakketreizen zal ontvangen. De email die u stuurde kan niet beschouwd worden als voucher, zo heeft federale overheidsdienst economie mij bevestigd. Ik stel u dan ook formeel in gebreke wegens laattijdige terugbetaling inzake annulatie van onze cruise. Gelieve het mij verschuldigde bedrag per direct over te maken.

MSC Cruises Belgium

Naar: K. G.

24/08/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform