Beste,Ik ben een FunCard-abonnee bij uw park. Mijn abonnementsnummer is 2400006454155.Op 05/07 heb ik een reservatie gemaakt om uw park te bezoeken in de Panne. Bij het afdrukken van het ticket heb ik gezien dat ik een fout gemaakt heb. Ik heb als datum per ongeluk 31/07 gekozen in plaats van 10/07.Ik heb onmiddellijk een nieuwe reservatie gemaakt voor 10/07 en geprobeerd om mijn reservatie voor 31/07 te annuleren. Maar blijkbaar is annuleren niet mogelijk via de site.Daarom heb ik sedert 05/07 bijna elke dag een mail gestuurd naar info@plopsa.be en receptie@plopsa.be met de vraag of ze mijn reservatie konden annuleren (ik heb ze toch niet meer nodig). Pas op 10/07 heb ik van jullie antwoord gekregen dat ik mijn bezoek voor 3,5 euro kan verplaatsen naar een andere dag en dat er 15 euro aangerekend wordt als je niet komt op de dag van de reservatie.Daarna heb ik nog een paar mails gestuurd naar jullie, tot nu toe zonder enig antwoord. Daarom probeer ik het nu via deze weg.Mijn reservatie moet niet verplaatst worden, maar gewoon geannuleerd worden.Dat er een administratieve kost aangerekend wordt voor mensen die niet komen en niets laten weten kan best ik begrijpen (want dan neem je onterecht een plaats van iemand anders in, wat zeker mijn bedoeling niet is). IK laat het jullie meer dan drie weken vooraf duidelijk weten dat ik niet kan langskomen. Ik hoop dat daar toch enig begrip voor kan opgebracht worden.Het enige wat ik wens is geen 15 euro boete te moeten betalen als ik op 31 juli niet langskom. De reservatie met aankoopid 91692593 mag dus geannulleerd worden.Ik hoop op een (positieve) reactie van jullie.Vriendelijke groeten