Terug

Annulatie Bestellingen met reden ARTIKEL NIET LEVERBAAR - artikels wel leverbaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. Q.

Naar: bol.com

16/01/2024

Beste,Op 6 januari 2024 zag ik op de bol.com website promo – solden artikels van de externe verkoper Trendyol. Er stonden bij verschillende artikels hoge korting geafficheerd, waardoor ik verschillende artikelen heb besteld. In totaal 69 kledingstukken, wat niet ongeloofwaardig is voor een groot gezin tijdens de soldenperiode. Van elke bestelling kreeg ik van bol.com een bevestiging en alsook later een bevestiging van de externe verkoper Trendyol dat de bestelling onderweg was en ging leveren tussen 11 en 15 januari. Vanaf woensdag 10 januari kreeg ik voor elk artikel een annulatie mail “Je bestelde artikel is geannuleerd, omdat de partner heeft aangegeven dat het artikel niet meer leverbaar is. We begrijpen dat dit niet is wat je verwacht en bieden onze excuses hiervoor aan.” Op dezelfste dag van de annulatie heb ik de website van de externe partner opgezocht, vanwaar men de artikelen ook uit verstuurd en ik een aparte mail van had ontvangen. Op de rechtstreekse website waren de artikelen WEL in voorraad. Deze heb ik ALLEMAAL gecontroleerd. Trendyol had deze dus wel kunnen leveren. Wat me wel opviel was dat de prijzen anders op de website stonden van de externe partner dan bol. Alsnog ging het hier over een solden/hoge korting op bol.com. Alle 7000 artikels van dit merk waren plotseling niet meer verkrijgbaar via bol. Allemaal uit voorraad stond bij het artikel. Toen ik me gisteren inlogde, zag ik dat alle 7000 artikelen van deze externe partner weer beschikbaar waren ook degene die ik besteld had, maar het verschil met mijn soldenprijs die werd geafficheerd en gepromoot is een groot verschil. De annulatie betreft niet dat deze artikel niet leverbaar meer was maar dat Trendyol niet wou leveren aan de prijs die verkocht werd via bol!De klant mag hiervan niet de dupe zijn en misleidende reclame is volgens de Belgische wetgeving strafbaar. Ik heb bol hierover gecontacteerd en men ging hun licht opsteken bij de partner. Tot op heden geen feedback mogen ontvangen en of een oplossing voor mijn probleem. Bestelnummers op 6 januari: • Bestelnummer 4053515183: 3 artikelen• Bestelnummer: 4058945914: 12 artikelen• Bestelnummer 4058970097: 22 artikelen• Bestelnummer 4058997686: 12 artikelen• Bestelnummer 4059064568: 6 artikelenBestelnummers op 7 januari: • Bestelnummer 4059070554: 1 artikel• Bestelnummer 4059320878: 2 artikelen• Bestelnummer 4059321092: 1 artikel• Bestelnummer 4059402622: 2 artikels• Bestelnummer 4059403118: 1 artikels• Bestelnummer 4059421299: 1 artikel• Bestelnummer 4059425488: 1 artikel• Bestelnummer 4059425969: 1artikel• Bestelnummer 4059432925: 1 artikel• Bestelnummer 4059527582: 1 artikel• Bestelnummer 4059527908: 1 artikel• Bestelnummer 4059567952: 1 artikel

Berichten (1)

K. Q.

Naar: bol.com

22/01/2024

Beste,Nog steeds geen feedback mogen ontvangen en we zijn al een week verder!Mvg,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform