Terug

Annulatie bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. W.

Naar: FNAC BELGIUM

14/11/2023

BesteIk bestelde online 2x een UE Boom 3 luidspreker aan de geafficheerde prijs van €39. Ik plaatste 2 items in mijn winkelmand en betaalde onmiddellijk. De betaling ging onmiddellijk door en ik kreeg een bestelbevestiging per mail. Een dag later ontvang ik zonder meer uitleg een mail waarin staat dat ik een terugbetaling heb aangevraagd en mijn bankgegevens moet invullen in mijn Fnac account. Ik heb echter nooit een terugbetaling of annulatie aangevraagd, dus ik zou alsnog mijn bestelling graag ontvangen aan de geafficheerde (en betaalde) prijs. Het zonder uitleg annuleren van bestellingen van klanten is daarnaast zeer onprofessioneel.Met vriendelijke groeten.

Berichten (1)

FNAC BELGIUM

Naar: L. W.

15/11/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Zoals u wellicht hebt gemerkt toen u uw bestelling plaatste, was de prijs van het product dat u bestelde verkeerd.Door deze foutive prijsaanduiding zijn wij echter genoodzaakt je bestelling te annuleren.Wij verontschuldigen ons oprecht voor deze fout en voor de annulering van de bestelling. Wij hopen dat dit betreurenswaardige incident geen afbreuk zal doen aan uw loyaliteit, uw vertrouwen in ons merk en onze goede trouw.Wij danken je voor je begrip en hopen je binnenkort opnieuw van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform