Beste,Op 5 mei heb ik een artikel gekocht bij Elektro Lommelen dat toen op hun website als op voorraad stond aangeduid.Dit wilt zeggen dat het artikel binnen de 4 weken wordt geleverd. (heb hier een screenshot van).Een maand later na het vragen van info omtrent de bestelling is de website aangepast naar op bestelling waardoor ik 4 maanden zou moeten wachten op het gewenste artikel.Ik spreek de contactdiensten hier op aan met de melding dat ik het artikel wil annuleren aangezien ik hier niet zo lang kan op op wachten.Dit zou blijkbaar niet kunnen en de enige oplossing is een te goed bon, een andere toestel kiezen uit het segment of wachten.Dit zijn voor mij geen mogelijkheden aangezien ik dit voor een klant bestel waardoor ik met andere toestellen of tegoedbonnen niks ben. Wachten is ook geen mogelijkheid. Klein detail,Het toestel waarover het gaat is een friteuse van AEG (inbouw) met serienummer HFB41100NB.Dit toestel is al enkele jaren uit productie en is in bijna geen enkele winkel meer te verkrijgen in Europa. Zowel groothandel als kleinhandel. Ik heb navraag gedaan bij de fabrikant (Didier, verantwoordelijke België) en die liet weten als het artikel niet bij hun op stock staat dat zij het artikel nooit nog ergens kunnen bestellen vanwege de uitgeputte stock.Ik ben niet van plan om nog 4 maanden te wachten op een bericht van Elektro Lommelen met daarin Sorry het artikel is uitgeput en niet meer verkrijgbaar om dan nog is 2 a 3 maanden te moeten wachten op een terugbetaling.Alvast bedankt!Voor vragen, info, documenten kan je mij altijd bereiken via mail: ewouthantson@outlook.beMet vriendelijke groeten,Ewout